کد خبر: 61852
A

واکنش سردار زاهدیان به شایعه دستگیری‌اش در سریلانکا

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا به شایعه دستگیری‌اش در سریلانکا واکنش نشان داد. سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در گفتگویی، در واکنش به اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر دستگیری وی و سرهنگ بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در کشور سریلانکا اظهار کرد: این خبر کذب محض است و به هیچ عنوان چنین اتفاقی برای بنده و سرهنگ بخشنده رخ نداده است.

واکنش سردار زاهدیان به شایعه دستگیری‌اش در سریلانکا

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در گفتگویی، در واکنش به اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر دستگیری وی و سرهنگ بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در کشور سریلانکا اظهار کرد: این خبر کذب محض است و به هیچ عنوان چنین اتفاقی برای بنده و سرهنگ بخشنده رخ نداده است.

وی افزود: این خبر از سوی رسانه‌های معاند و منافق بر روی خروجی‌های سایت‌هایشان بارگذاری شده است و آن‌ها با انتشار چنین اخبار کذب و بی اساسی قصد برهم زدن آرامش جوی کشور را دارند.

سردار زاهدیان با بیان اینکه کشور ایران بیشترین کشفیات را در حوزه مبارزه با موادمخدر در جهان را دارد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با موادمخدر در جهان سرآمد سایر کشور‌ها است و دشمن با شایعه پراکنی و انتشار اخبار مضحک سعی در خراب کردن فعالیت‌های پلیس و سایر مسئولان ارشد نظام را دارد.

وی با اشاره به شایعه دستگیری سردار هابیل درویش معاون بنیاد تعاون ناجا در مالزی که چند ماه گذشته از سوی رسانه‌های بیگانه منتشر شد، افزود: این‌ها نمونه‌هایی از ایجاد نفاق و فرافکنی‌های منافقان است که سعی در نا آرام جلوه دادن کشور دارند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه بنده و سرهنگ بخشنده در محل کارمان با قدرت در حال انجام اقدامات خود در خصوص مبارزه با موادمخدر و دستگیری سوداگران مرگ در تعطیلات نوروز هستیم، خاطرنشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تا به امروز، حدود ۱۴ تن انواع موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در کل کشور کشف و ضبط شده است و افراد مرتبط با این موضوع نیز دستگیر شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر