کد خبر: 61861
A

50 میلیارد تومان؛ برآورد اولیه خسارت سیل در جویبار

فرماندار شهرستان جویبار خسارت ناشی از سیل را 50 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: با بررسی دوباره بطور حتم میزان خسارت افزایش پیدا خواهد کرد.

50 میلیارد تومان؛ برآورد اولیه خسارت سیل در جویبار
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سید علی اسد در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به وقوع سیل چند روز مانده به نوروز 98 و خسارت ناشی از این بحران اظهار کرد: در این حادثه به روستاها،اراضی کشاورزی،باغات و خانه های مسکونی خسارت وارد شد.

وی افزود: 6 هزار هکتار از اراضی کشاورزی،باغی و مزارع پرورش ماهی دچار آسیب شدند.

فرماندار جویبار خسارت ناشی از سیل را 50 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: با بررسی دوباره بطور حتم میزان خسارت افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: شهرستان جویبار از سه منطقه دچار آبگرفتگی شد ، نخست سرریز آب کیاکلا و خسارت به اراضی غرب شهرستان و نقطه دوم سرریز رودخانه سیاه رود و نقطه سوم نیز سرریز رودخانه تجن بود که به اراضی شرق شهرستان جویبار خسارت وارد کرد.

اسد با اعلام اینکه 25 روستای شهرستان جویبار تحت تاثیر سیل قرار گرفت تصریح کرد: در مرحله نخست مجبور به تخلیه دو روستا و اسکان موقت 22 خانوار شدیم .

وی افزود: همچنین 23 هزار قطعه مرغ در آبگرفتگی شهرستان جویبار از بین رفتند.

اسد با اعلام اینکه 520 واحد مسکونی دچار آسیب شده و قابل تعمیر هستند، افزود: بیش از 400 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی که بخشی از آنان از تسهیلات بهره مند شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر