کد خبر: 61862
A

۷بالگرد و ۵ تیپ ارتش آماده کمک به سیل زدگان غرب و مرکز کشور

قرارگاه منطقه ای غرب ارتش، از آماده باش صد درصد یگان های این قرارگاه بخصوص هفت بالگرد برای کمک رسانی در سیل احتمالی خبر داد. سرگرد بهرام طاهری روز یکشنبه در مرکز فرماندهی غرب ارتش در کرمانشاه گفت: به تیپ 281 زرهی بیستون، تیپ 181 اسلام آباد غرب ، تیپ 316، گروه 33، گروه 404 مخابرات و نیز پشتیبانی منطقه یک کرمانشاه آماده باش صد در صد داده شده است. همچنین چهار فروند بالگرد 214 و نیز سه فروند بالگرد 206 در پایگاه هوانیروز کرمانشاه به منظور عملیات مردم یاری در آماده باش هستند.

۷بالگرد و ۵ تیپ ارتش آماده کمک به سیل زدگان غرب و مرکز کشور

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرگرد بهرام طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به تیپ 281 زرهی بیستون، تیپ 181 اسلام آباد غرب ، تیپ 316، گروه 33، گروه 404 مخابرات و نیز پشتیبانی منطقه یک کرمانشاه آماده باش صد در صد داده شده است.

او ادامه داد: همچنین چهار فروند بالگرد 214 و نیز سه فروند بالگرد 206 در پایگاه هوانیروز به منظور عملیات مردم یاری در آماده باش هستند.

طاهری در ادامه از واگذاری یک دستگاه بیل مکانیکی برای لایروبی شهرک کیانشهر کرمانشاه خبر داد و افزود: تیپ 71 نیز در هفت نقطه شهرستان سرپل ذهاب که قبلا شناسایی شده مستقر شده است.

وی همچنین به اعزام و استقرارنفرات وتجهیزات خودرویی و مهندسی از قبیل: بیل مکانیکی، جرثقیل، لودر و تراکتور اشاره کرد و گفت: چندین دستگاه کف کش برقی وموتور برق اضطراری در چهارمنطقه شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده است.

مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه ای غرب ارتش در ادامه همچنین از اعزام چندین دستگاه اتوبوس و نیز خودروهای سنگین توپ کش کراس به منظور جابه جایی مردم و اسباب اثاثیه آنها خبر داد.

به گفته طاهری قرارگاه منطقه ای غرب ارتش همچنین تجهیزاتی مانند: تانکر آب، تانکر سوخت، آمبولانس ، غلطک و دیگر امکانات امدادی در خدمت کمک رسانی به مردم قرار خواهد داد.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ارتش در کنار مردم خواهد بود.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی سنگینی از عصر یکشنبه تا روز دوشنبه در آسمان استان کرمانشاه مستقر می شود و احتمال بروز سیل در برخی از مناطق استان وجود خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر