کد خبر: 61887
A

تا امشب انجام می شود: بازسازی مسیر ریلی شمال / بازگشایی مسیر ریلی جنوب کشور

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از بازگشایی محور ریلی جنوب خبر داد و پیش بینی کرد تا شامگاه چهارشنبه بازسازی محور شمال تمام شود.

تا امشب انجام می شود: بازسازی مسیر ریلی شمال / بازگشایی مسیر ریلی جنوب کشور

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ و به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی با اعلام این خبر گفت: با تلاش همکاران فنی راه آهن محور ریلی جنوب بازگشایی شد و از صبح چهارشنبه سیر قطارهای محور جنوب به روال عادی از سر گرفته می شود.

وی افزود: در محور شمال نیز با توجه به شرایط سخت موجود و آب شستگی بالای رخ داده در این منطقه، همکاران فنی راه آهن با تغییر مسیر و ایجاد واریانت جدید در تلاش برای بازگشایی خط هستند.

راه اهن شمال و جنوب

 

رسولی تاکید کرد: راه آهن به همه تعهدات خود در قبال مسافران عمل کرده است و مسافرانی که در این مسیر اقدام به خرید بلیت قطار کرده بودند، با قطار منتقل شده اند و در بخشی که آب گرفتگی وجود داشت، آنان از طریق اتوبوس به ساری منتقل شدند.

بارش های سنگین باعث وقوع سیل در برخی نقاط کشور مانند استان های گلستان، مازندران، فارس، خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شد. 

صبح سیزدهم فروردین ماه آب شستگی شدید در منطقه زیرآب- پل سفید بر اثر طغیان رودخانه تالار سوادکوه موجب توقف سیر قطارها در محور شمال شد.

مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حرکت قطارها و آخرین وضعیت مسیرهای ریلی با سامانه صدای مسافر به شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر