کد خبر: 61891
A

رییس کل نظام پزشکی: پزشکان برای کمک به سیل‌زدگان بیایند

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به روسای سازمان‌های نظام پزشکی سراسر کشور و شورای هماهنگی استان‌ها، خواستار همراهی جامعه پزشکی با دستگاه‌های کمک رسان به سیل زدگان شد.

رییس کل نظام پزشکی: پزشکان برای کمک به سیل‌زدگان بیایند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران و بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی، در نامه دکتر محمدرضا ظفرقندی خطاب به روسای نظام پزشکی‌های سراسر کشور آمده است:

« چو عضوی بدرد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

اینک که سال جدید را اغاز می‌کنیم بسیاری از مردم ایران زمین در رنج بی‌خانمانی و آوارگی ناشی از سیل در اقصی نقاط کشور روزهای سختی را سپری می‌کنند. جامعه پزشکی ایران که همواره بر  مدار نوع دوستی و تسکین آلام مردم زندگی کرده و تاریخ ایران چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در بحران‌های دیگر مشحون از فداکاری‌های این قشر خدوم است، در مقابل صحنه دیگری از نیاز مردم وکودکان و سالمندان در شهرها و روستاها قرار گرفته است. 

کمک و یاری داوطلبانه شما بزرگواران چه بصورت حضور حرفه‌ای در عرصه‌های امداد و بیماری‌های گوناگون این دوران و پس از آن و چه کمک‌های مالی و نقدی برای باز گشت هر چه سریع‌تر خانواده‌های آسیب‌دیده به خانه و کاشانه امن و آبرومندشان برگ افتخار دیگری در کارنامه جامعه خدوم پزشکی کشور بوده و خواهد بود.

با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرها و روستاهای آسیب دیده و ضرورت اشراف و هدایت منطقه‌ای این کمک‌ها، از همه سازمان‌های نظام پزشکی شهرستان‌ها و شورای هماهنگی استان‌ها درخواست می‌کنم در اسرع وقت سازماندهی لازم را با هماهنگی مسئولین دولتی و سازمان هلال احمر به عمل آورده و با تمام توان به وظیفه حرفه‌ای و انسانی خود عمل کنیم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر