کد خبر: 61907
A

مقام معظم رهبری: ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد

در سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مقام معظم رهبری: ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

 ملت عزیز ما به‌خاطر حادثه‌ی سیل دچار گرفتاری، تلفات جانی و خسارات است که امید داریم ان‌شاءالله مسئولین محترم با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند و به برکت این روز عزیز، خداوند تفضل کند و دل مردم شاد شود.

بحمدالله تلاش مردمی در این قضیه بسیار خوب بود؛ بار اول هم نیست، در همه‌ی حوادث طبیعی، ملت ایران حقیقتاً جانانه وارد میدان می‌شوند. این روح همبستگی و حالت بسیج‌شوندگی مردم استثنائی است؛ مشوق و کمک دولت هم هست.

هم مردم وارد شدند و هم مسئولین با اتفاق کلمه و وحدت توانستند کارهای ابتدایی را انجام دهند؛ البته کارهای بسیاری باقی است، کارهای اصلی بعد از این است. این ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.

مردم عزیز به همکاری‌شان با مسئولین ادامه دهند که همکاری مردم حقیقتاً گره‌گشا است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر