کد خبر: 62032
A

احداث پل 50 متری پلدختر تا 48 ساعت آینده

فرمانده گروه411 مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد از احداث پل 50 متری بر روی پل قدیمی پلدختر که بر اثر سیلاب تخریب شده است، خبر داد و گفت: تا 48 ساعت آینده کار احداث این پل به اتمام می‌رسد.

احداث پل 50 متری پلدختر تا 48 ساعت آینده

به گزارش دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مرادی به اقدامات ارتش در شهرهای سیل زده استان لرستان پرداخت و افزود: ما تا کنون چندین روستای شهر بروجرد را از محاصره سیل خارج کرده و جاهایی همچون جاده بروجرد-اراک و بروجرد-خرم آباد که سیلاب جاده را فرا گرفته بود، از سیلاب آزاد کردیم.
وی با بیان اینکه به وسیله گریدر دو مورد برف روبی در جاده بروجرد-اراک صورت دادیم گفت: همچنین نیروهای امدادی را به شهرستان درود اعزام کرده ایم.
فرمانده گروه 411 مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از طغیان رودخانه در درون شهر دورود سد ساحلی درست کرده ایم و اکنون نیز در شهرستان پلدختر مشغول پاک‌سازی خیابان‌ها و کوچه‌ها از گل و لای باقی مانده از سیلاب هستیم.
امیر سرتیپ دوم مرادی از احداث پل 50 متری بر روی پل قدیمی شهر پلدختر خبر داد و گفت: این پل در اثر سیلاب تخریب شده و ارتباط مردم پلدختر را به بیرون قطع کرده است که ما تا 48 ساعت آینده ارتباط شهر پلدختر با بیرون را به وسیله همین پل برقرار خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر