کد خبر: 62168
A

وزیران نیرو و کشور یکشنبه آتی درمورد سیل به مجلس گزارش می دهند

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: «رضا اردکانیان» و «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیران نیرو و کشور یکشنبه آینده در مورد سیل اخیر در کشور و میزان خسارات وارده به نمایندگان مجلس گزارش می دهند.

وزیران نیرو و کشور یکشنبه آتی درمورد سیل به مجلس گزارش می دهند

به گزارش دیده بان ایران، «بهروز نعمتی» در همین رابطه اظهار داشت: وزیران نیرو و کشور قرار است با حضور در مجلس همچنین توضیحاتی در مورد وضعیت مناطق آسیب دیده و نحوه کمک رسانی به مردم سیل زده ارائه کنند.
وی افزود: قرار بود این دو وزیر روز گذشته در مجلس شورای اسلامی حضور یابند ولی به دلیل ماموریت رییس جمهوری به آنان برای حضور در مناطق سیل زده به مجلس نیامدند و در جلسه روز گذشته تنها نمایندگان گزارشی از وضعیت استان های خود ارائه کردند.
به گزارش ایرنا، بارش های سنگین از روزهای پایانی سال گذشته منجر به وقوع سیل در 24 استان کشور شد؛ در حالی که در موج اول بارش ها، استان های گلستان و مازندران درگیر پدیده سیل شدند، در مراحل بعد استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور عمدتا فارس، لرستان و خوزستان دچار این حادثه شدند.
این در حالی است که با بارش های روزهای اخیر احتمال وقوع سیل در برخی نقاط کشور وجود دارد و مدیران ذیربط با مدیریت مخازن سدهای کشور و تخلیه روستاها و شهرهای پایین دست سدها در حال مدیریت بحران و به حداقل رساندن تبعات این پدیده هستند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر