کد خبر: 62215
A

طرح تعویق برگزاری کنکور تقدیم هیات رییسه مجلس شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تعویق زمان برگزاری کلیه آزمون های سراسری سال 98 با 125 امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شد.

طرح تعویق برگزاری کنکور تقدیم هیات رییسه مجلس شد

به گزارش دیده بان ایران؛ قاسم احمدی لاشکی در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تعویق زمان برگزاری کلیه آزمون های سراسری سال 98 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که سازمان سنجش برگزار می کند اعم از وزارت علوم و وزارت بهداشت به دلیل وقوع سیل تقدیم هیات رییسه مجلس شد.
وی افزود: این طرح امروز در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده و در اختیار کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، بارش های سنگین از روزهای پایانی سال گذشته منجر به وقوع سیل در 24 استان کشور شد؛ در حالی که در موج اول بارش ها، استان های گلستان و مازندران درگیر پدیده سیل شدند، در مراحل بعد استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور عمدتا فارس، لرستان و خوزستان دچار این حادثه شدند.
این در حالی است که با بارش های روزهای اخیر احتمال وقوع سیل در برخی نقاط کشور وجود دارد و مدیران ذیربط با مدیریت مخازن سدهای کشور و تخلیه روستاها و شهرهای پایین دست سدها در حال مدیریت بحران و به حداقل رساندن تبعات این پدیده هستند.
قرار بود امروز تعدادی از مسوولان دولتی در مجلس حضور یافته و گزارشی از آخرین وضعیت کمک رسانی به این مناطق ارائه کنند ولی به دلیل سفر وزیران به مناطق سیل زده این موضوع به جلسه دیگری موکول شد و امروز تنها نمایندگان استان های سیل زده گزارشی از وضعیت استان های خود ارائه کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر