کد خبر: 62236
A

۱۰ هزار خانوار مددجوی خوزستانی در سیل خسارت دیده‌اند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از وارد شدن خسارت به ۱۰ هزار خانوار مددجوی خوزستانی در سیلاب اخیر خبر داد.

۱۰ هزار خانوار مددجوی خوزستانی در سیل خسارت دیده‌اند

به گزارش دیده بان ایران، مرتضی موصلی اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب در بسیاری از نقاط خوزستان ۱۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد دچار خسارت شده‌اند.

وی افزود: با دستور رئیس کمیته امداد مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال جهت خرید لوازم ضروری به خانوارهای تحت پوشش اختصاص می‌یابد.

موصلی با تشریح آخرین اقدامات انجام شده جهت خدمت‌رسانی به مددجویان گرفتار سیلاب تصریح کرد: کمیته امداد در کنار مددجویان خوزستان خواهد بود تا خسارت‌های آنها را جبران کند به همین منظور نیز مستمری فروردین‌ماه این خانواده‌ها سه برابر خواهد شد.

وی ادامه داد: از روزهای اولیه وقوع سیلاب در خوزستان، ضمن آماده‌باش به تمام همکاران و لغو مرخصی‌ها، توزیع بسته‌های غذایی میان خانواده‌های تحت حمایت آغاز شده و اطلاع‌رسانی‌های مناسب جهت جذب و واریز کمک‌های مردمی مربوط به سیل به خوبی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه منازل خانواده‌های تحت حمایت بیمه هستند، گفت: در این مدت با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به مددجویان ساکن در مناطق سیل‌زده درخواست شده که شرکت بیمهگر حداکثر جبران خسارت را پرداخت کند.

موصلی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی خوزستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان سخاوتمند است که به این منظور شماره‌حساب ۰۱۰۵۳۷۳۲۴۲۰۰۱ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد بانک ملی و حساب ۴۴۴۴ بانک ملی اختصاص‌یافته است، همچنین خیران از طریق کد دستوری با شماره *۸۸۷۷*۰۶۱# می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: همچنین با عنایت به درخواست امداد خوزستان جهت اهدای کمک‌های داخلی امداد استان و شهرستان‌های تابعه با شماره ٦٠٣٧٩٩٧٩٠٠٠٠٢١٣١بنام کمیته امداد کمک به سیل خوزستان نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مقدور است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر