کد خبر: 62259
A

پانزده امتیاز بازآموزی در هفتمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی

به گزارش دبیرخانه هفتمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی،از چهار و نیم تا پانزده امتیاز بازآموزی در هفتمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی برای گروه های هدف مختلف اختصاص داده شده است. به گروه هدف پزشکان عمومی(مقطع دکترای حرفه ای ) ، علوم تعذیه( کارشناسی و کارشناسی ارشد) و داروسازی ( دکترای حرفه ای ) پانزده امتیاز و گروه هدف علوم تغذیه ( دکترای علوم تغذیه، کارشناسی علوم و صنایع غذایی گرایش کنترل کیفی و بهداشتی، کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی- کنترل کیفی و بهداشتی) داروسازی ( داروسازی بالینی) ده و نیم امتیاز اختصاص داده شده است.

پانزده امتیاز بازآموزی در هفتمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دبیرخانه هفتمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی،از چهار و نیم تا پانزده امتیاز بازآموزی در هفتمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی برای گروه های هدف مختلف اختصاص داده شده است. 
به گروه هدف پزشکان عمومی(مقطع دکترای حرفه ای ) ، علوم تعذیه( کارشناسی و کارشناسی ارشد) و داروسازی ( دکترای حرفه ای ) پانزده امتیاز  و  گروه هدف علوم تغذیه ( دکترای علوم تغذیه، کارشناسی علوم و صنایع غذایی گرایش کنترل کیفی و بهداشتی، کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی- کنترل کیفی و بهداشتی) داروسازی ( داروسازی بالینی) ده و نیم امتیاز اختصاص داده شده است.
هفت و نیم امتیاز هم به  گروه هدف علوم تغذیه ( کارشناسی علوم و صنایع غذایی)داروسازی ( کارشناسی و کارشناسی ارشد)، پزشکی ورزشی و بیماری های داخلی تعلق گرفته است.
برای گروه هدف داروسازی ( دکترای فارما سیوتیکس، فارماکوگنوزی،فارما کولوژی) هم چهار و نیم امتیاز اختصاص داده شده است.
همچنین در این دوره دریافت مقاله های تخصصی حوزه مکمل هم در برنامه ها گنجانده شده است که  متخصصان و پژوهشگران حوزه سلامت، می توانند تا تاریخ 25 فروردین 98 13 از طریق سایت این همایش (www.supplementgold.ir) و با مراجعه به سامانه ثبت نام – مقاله خود را جهت داوری ارسال کنند. 
مقالات پس از بررسی داوران به مرحله نهایی راه پیدا می کنند و در کتاب این همایش چاپ می شوند. 
نقش مکمل ها در سلامت گروه های سنی خاص/ نقش مکمل ها در کنترل بیماری/ سلامت و کیفیت مکمل ها/ اثربخشی مکمل ها در فعالیت های ورزشی/ نقش مکمل ها در مدیریت وزن/ اقتصاد مکمل ها در چرخه واردات تولید توزیع و مصرف/ کاربرد مکمل های طبیعی و گیاهی، محورهای مقالات اعلام شده است.
هفتمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی، چهار  تا ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر