کد خبر: 62262
A

نامه اعتراضی فراکسیون ورزش مجلس به سلطانی‌فر در خصوص مسائل استخر قهرمانی آزادی

نامه اعتراضی فراکسیون ورزش مجلس به سلطانی‌فر در خصوص مسائل استخر قهرمانی آزادی

نامه اعتراضی فراکسیون ورزش مجلس به سلطانی‌فر در خصوص مسائل استخر قهرمانی آزادی

به گزارش دیده بان ایران، هادی قوامی با اشاره به بسته شدن درهای استخر قهرمانی آزادی به روی ملی‌‌پوشان شنا گفت: متاسفانه این استخر که سالها روی آن سرمایه‌گذاری و برای ورزش قهرمانی و مسابقات جهانی پیش‌بینی شده بود، مورد آسیب قرار گرفته؛ بخشی از آن که به عنوان استخر آمادگی منظور شده بود و ورزشکاران در آنجا آمادگی پیدا کرده و برای شنا به استخر اصلی می‌آمدند، از بین رفته و آنجا را دیوار کرده‌اند و صحنه بسیار بدی شده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از این استخر قبل از تعطیلات نوروز افزود: کمیته شنای فراکسیون ورزش مجلس از بُعد نظارتی به این مساله ورود و از آنجا بازدید کرد و در همین راستا نیز نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان نوشته و به این رویه اعتراض شد.

استخر قهرمانی آزادی به کاربری اصلی خودش برگردد

وی بیان کرد: در این نامه از وزیر خواسته شده استخر قهرمانی آزادی به کاربری اصلی خودش برگردد و آن را به عنوان یک سرمایه ملی در اختیار مسابقات و ملی‌پوشان بگذارند.

رییس کمیته شنای فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: استخری که در زمان خودش بی‌نظیر بوده و اکنون نیز به لحاظ استاندارد در کشور کم‌نظیر و دارای ویژگی‌های خاصی است، باید به عنوان یک سرمایه ملی متعلق به ملت حفظ شود.

گفتنی است به دنبال واگذاری استخر قهرمانی آزادی از سوی مدیریت مجموعه ورزشی آزادی به بخش خصوصی، این مکان که تنها استخر استاندارد برای تمرین ملی‌پوشان شنا است و از نیم قرن پیش به عنوان پایگاه اصلی قهرمانی رشته شنا شناخته شده تعطیل شد؛ در حالی که مسابقات انتخابی تیم ملی شنا برای حضور در تورنمنت جهانی شنای مجارستان نیز در انتظار بازگشایی استخر قهرمانی آزادی به روی شناگران تیم ملی است./

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر