کد خبر: 62277
A

آقای کیهان، کدام خبرنگاران به شما زنگ زدند و گفتند امضایشان در حمایت از عادل فردوسی پور،جعلی است؟!

کیهان نوشت: اخیرا گروهی از خبرنگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب، اقدام به جمع‌آوری امضا برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به برنامه «90» نمودند، اما در اقدامی مجرمانه و غیراخلاقی، امضای برخی افراد را جعل کردند! برخی از خبرنگارهایی که نامشان در فهرست درخواست کنندگان از رئیس‌صداوسیما برای بازگرداندن فردوسی پور به «90» درج شده، در تماس باکیهان، اعلام کردند که با این نامه همراه نشده و امضای آنها جعل شده است! با توجه به اینکه جعل امضای افراد، از نظر قانونی جرمی آشکار و تعرض به حقوق افراد محسوب می‌شود، مدعی العموم می‌تواند اقدام به برخورد قضایی با متولیان این جریان کند. با وجود این ادعا کیهان نام هیچ خبرنگاری را ذکر نکرده است و معلوم نیست ادعای روزنامه مانند دیگر ادعاها و اخبارش صحت داشته باشد یا خیر

آقای کیهان، کدام خبرنگاران به شما زنگ زدند و گفتند امضایشان در حمایت از عادل فردوسی پور،جعلی است؟!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ کیهان نوشت: اخیرا گروهی از خبرنگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب، اقدام به جمع‌آوری امضا برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به برنامه «90» نمودند، اما در اقدامی مجرمانه و غیراخلاقی، امضای برخی افراد را جعل کردند!

برخی از خبرنگارهایی که نامشان در فهرست درخواست کنندگان از رئیس‌صداوسیما برای بازگرداندن فردوسی پور به «90» درج شده، در تماس باکیهان، اعلام کردند که با این نامه همراه نشده و امضای آنها جعل شده است!

با توجه به اینکه جعل امضای افراد، از نظر قانونی جرمی آشکار و تعرض به حقوق افراد محسوب می‌شود، مدعی العموم می‌تواند اقدام به برخورد قضایی با متولیان این جریان کند.

با وجود این ادعا کیهان نام هیچ خبرنگاری را ذکر نکرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر