کد خبر: 62506
A

دولت لایحه نظام جامع مقابله با سیلاب را سریعتر به مجلس ارائه دهد

نماینده مردم بویین‌زهرادر مجلس از رییس‌جمهور خواست تا علاوه بر پرداخت خسارتهای ریالی به استان‌های سیل‌زده، پرداخت خسارت به کشاورزان و دامداران استانهای قزوین، زنجان و همدان که زمین‌ها، محصولات و دامهایشان را در سیلاب از دست دادند فراموش نکند.

دولت لایحه نظام جامع مقابله با سیلاب را سریعتر به مجلس ارائه دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ روح‌الله بابایی صالح در نطق میان‌دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، اقدام رییس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد و افزود: این اقدام ترامپ نشان از عمق کینه دشمنان از اراده ملت ایران و شکست‌هایی دارد که سپاه پاسداران به آنها وارد کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا، صهیونیست‌ها و برخی کشورهای ذلیل منطقه بدانند همه مردم ایران پاسدار انقلاب، خون شهدا، حریم انقلاب و حامی مظلومان عالم در همه جهان هستند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با تشکر از مقامات نظامی، انتظامی، اجرایی و امدادی به دلیل کمک‌رسانی‌های مناسب به استانهای سیل‌زده، گفت: از دولت می‌خواهم لایحه نظام جامع مقابله با سیلاب را ارائه دهد همچنین از قوه مجریه می‌خواهم برنامه وعده داده برای لایروبی انهار، رودخانه‌ها و هورها را سریعتر اجرایی کند.

بابایی از رییس‌جمهور پرسید: چرا درخصوص اعمال مدارک فرهنگیان هیچ اقدامی نمی‌کنید؟ مگر غیر از این است که درمانگاه تمام جامعه، آموزش و پرورش است؟ معلمان با چه امیدی سر کلاسهای درس حاضر شوند؟ آقای وزیر آموزش و پرورش چرا مطالبات فرهنگیان را پرداخت نمی‌کنید؟

وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نسبت به چپاول حق و حقوق بازنشستگان توسط مدیران سوءاستفاده‌گر مراقب باشید. همچنین برخی مدیران تحت پوشش شرکت آتیه‌صبا از جایگاههای مدیریتی خود سوءاستفاده می‌کنند، هرچه سریعتر به این سوءاستفاده‌ها رسیدگی کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر