کد خبر: 62516
A

فرماندار ملارد: روند کمک به سیل زدگان خوزستان تغییر کرد/ سیل بند قدرت آباد فردا تکمیل می شود

نماینده فرمانداران استان تهران در خوزستان گفت: روند کمک به مردم سیل زده دشت آزادگان خوزستان تغییر کرده و به سمت تامین اقلام سرمایشی و بهداشتی رفته است.

فرماندار ملارد: روند کمک به سیل زدگان خوزستان تغییر کرد/ سیل بند قدرت آباد فردا تکمیل می شود

به گزارش دیده بان ایران، حسین توکلی در همین رابطه افزود: روند دریافت کمک های مردمی که طی روزهای گذشته برای تامین اقلام غذایی بود، با اطلاع رسانی در خصوص نیاز سیل زدگان تغییر رویه داده است.
وی یادآورشد: اکنون شاهد دریافت کمک های مردمی در زمینه تامین امکانات سرمایشی از جمله کولر، پنکه و پشه بند و ست های بهداشتی هستیم.
توکلی با اشاره به روند اقدامات فنی در دشت آزادگان اظهار داشت: عوامل شهرداری تهران و تمامی دستگاه های استانی سیل بند قدرت آباد در مسیر دسترسی بستان به سوسنگرد را تکمیل می کنند.
نماینده فرمانداران استان تهران در خوزستان گفت: هم اکنون 10 ها دستگاه خودرو سنگین و ماشین آلات راهسازی در کنار نیروی انسانی متخصص برای انسداد محدوده ای که باعث بروز مشکلات بسیاری در مسیر سوسنگرد به بستان شده بود، فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که حجم آب مشکل ساز نشود، سیل بند قدرت آباد فردا تکمیل می شود.
از روز شنبه 18 فروردین مسئولان تهرانی از جمله معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با حضور در منطقه دشت آزادگان و مرکز شهر سوسنگرد ارائه خدمات و بازدیدهای میدانی را آغاز کردند./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر