کد خبر: 62588
A

بادامچیان: مردم دیگر به اصلاح‌طلبی و اصولگرایی توجهی ندارند/ بازرگان مثل نخست وزیر شاه حقوق می‌گرفت

دبیرکل موتلفه گفت: امروز عده‌ای در کشور دارای شرکت‌های بزرگ هستند و جیب خود را پُر می‌کنند و طبیعی است که نتوانند با کسانی که زندگی پاک و سالم دارند، همکاری داشته باشند. جریان اصلاح طلبی در ایران با خط ولایت فقیه فاصله دارد. البته نمی گویم که باید حذف شوند زیرا که یک دولت قوی ارزش گرا، از اصلاح طلبان نیز در اداره کشور بهره می‌برد.

بادامچیان: مردم دیگر به اصلاح‌طلبی و اصولگرایی توجهی ندارند/ بازرگان مثل نخست وزیر شاه حقوق می‌گرفت

به گزارش دیده بان ایران، اسدالله بادامچیان گفت: زمانی که تعداد زیادی از مدیران کارآمد در کشور تنها به دلیل اختلاف سلیقه سیاسی با دولت حذف می‌شوند آخر کار به اینجا می‌رسد. زمانی که یک دولت به صورت جناحی عمل می‌کند و خود را از نیروهای ملی و فراجناحی محروم می‌کند، باعث می‌شود که دیگر دولت همه ملت نباشد. دولت فعلی دولت اصلاح طلبان است و قطعاً افکار عمومی ناکارآمدی این روزهای دولت را کاملاً به پای جریان اصلاحات می‌گذارد.

وی افزود: امروز مدیران ارزشی به کار گرفته نمی‌شوند و کسانی که در رأس کار هستند هم ارزشی و انقلابی عمل نمی‌کنند. حال حتی اگر تمام مدیران کشور را نیز انقلابی کنند باز هم به دلیل آنکه سیاست کلی، انقلابی نیست کاری به پیش نخواهد رفت و در عین حال باید افراد در محل تخصص خود به کار گرفته شوند؛ در غیر این صورت نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

دبیرکل موتلفه گفت: امروز دیگر مردم به آن معنای قدیم به اصلاح طلبی و اصولگرایی توجهی ندارند. مردم به دنبال خط سومی هستند که خوانا باشد. منظور ما ایجاد جریان سوم نیست بلکه منظور ما دولتی همچون زمان دولت آقای رجایی است که همه در آن حضور داشتند و اصلاً این گونه بازی‌ها وجود نداشت.

وی افزود: زمانی آقای بازرگان حقوق نخست وزیر زمان شاه را دریافت می‌کرد که معادل بیش از ۲۰ میلیون تومان امروز می‌شود اما زمانی که آقای رجایی بر سر کار آمد آن میزان حقوق را پس زد حال با چنین رفتاری آیا ممکن است در دولت آقای رجایی حقوق نجومی یافت شود!؟/ خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر