کد خبر: 63000
A

شهرداری تهران به پرونده های مفتوح علیه رسانه ها رضایت داد

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران گفت: پیرو دستور پیروز حناچی شهردار تهران، مدیریت شهری پایتخت نسبت به تمامی پرونده های شکایت این نهاد از رسانه ها اعلام رضایت کرد.

شهرداری تهران به پرونده های مفتوح علیه رسانه ها رضایت داد

به گزارش دیده بان ایران به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، سید امیرحسین شمسی افزود: پس از دستور شهردار، این موضوع به صورت رسمی پیگیری شد و در حال حاضر هیچ پرونده ای مبنی بر شکایت شهرداری تهران از رسانه ها در محاکم قضایی در جریان نیست. 
وی درباره اینکه پرونده های مذکور پیش از اعلام رضایت در چه مرحله ای قرار داشتند اظهارداشت: تعداد شکایات بسیار محدود بود و اغلب در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار داشتند. 
مدیرکل حقوقی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سیاست شهرداری تهران در این دوره تعامل با رسانه ها و جایگزینی این اصل با طرح دعوی حقوقی است خاطرنشان کرد: ممکن است در حال حاضر پرونده ای با شکایت یکی از مدیران شهرداری علیه رسانه یا خبرنگاری در محاکم قضایی در جریان باشد، اما به هیچ عنوان این نوع پرونده ها به شخصیت حقوقی مدیران شهری ارتباطی ندارند؛ در واقع، این گونه موارد شکایت شخص حقیقی از یک رسانه یا خبرنگار است و به طور قطع، شهرداری تهران در این مورد مسئولیت پاسخگویی ندارد. 
به گزارش ایرنا، پوریا سوری سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز گذشته اعلام کرد: با دستور پیروز حناچی شهردار تهران طرح شکایت مدیران شهری از رسانه ها در محاکم قضایی ممنوع و تمامی دعاوی حقوقی مدیریت شهری علیه رسانه ها پس گرفته شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر