کد خبر: 63167
A
ادعای نماینده اصولگرا:

نامه وزارت اطلاعات درباره ابرسیل یک ماه بعد به وزارت نیرو رسید

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با اشاره به نامه وزارت اطلاعات درباره هشدار سیل اخیر، گفت:‌ این نامه با آنکه بهمن ماه خطاب به حسن روحانی نوشته شده اما اسفند ماه به دست وزارت نیرو رسیده است.

نامه وزارت اطلاعات درباره ابرسیل یک ماه بعد به وزارت نیرو رسید

به گزارش دیده بان ایران به نقل از فارس، محمد دهقان عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران ۲۰ شبکه پنجم سیما گفت: کارشناسان سازمان هواشناسی و دیگر کارشناسان مربوطه درباره سیل اخیر در چند ماه پایانی سال گذشته هشدارهای لازم را داده بودند. 

وی افزود: از دی و بهمن‌ماه موضوع ابربارش یا ابرسیل در خوزستان توسط کارشناسان پیش بینی و اعلام شده و حتی در دولت نیز جلساتی ویژه این موضوع برگزار شده بود، اما مسئولین وزارت اطلاعات از استان خوزستان براساس دریافت‌هایی که از نظرات کارشناسان داشتند، در بهمن‌ماه به صورت کتبی نامه‌ای را به وزارت اطلاعات نوشتند و حتی به رئیس‌جمهور این نامه را ارجاع داده و آقای روحانی هم این نامه را به وزارت نیرو ارجاع دادند.

وی تصریح کرد:‌‌ موضوع سیل در جلسات متعدد وزارت نیرو در روزهای پایانی سال گذشته بحث شده بود و معاونین وزارت نیرو هم حصول این نامه را تأیید کردند، این در حالی است که مسئولین وزارت نیرو اعلام می‌کنند که این نامه هشدار وقوع ابرسیل، اوایل اسفند به دست آنان رسیده است. 

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: نامه هشدار سیل از سوی وزارت اطلاعات مربوط به بهمن ماه بوده است، اما وزارت نیرو مدعی است که این نامه در اوایل اسفندماه به دست‌شان رسیده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر