کد خبر: 63220
A

چگونه می توان با گلاب جوش های صورت را بین برد ؟

گلاب یکی از برترین محصولات طبیعی است که می تواند به جنگ جوش های صورت برود. درواقع در کنار این همه محصولات صنعتی و شیمیایی، گلاب یکی از معدود محصولات سالم و طبیعی برای درمان جوشهای صورت محسوب می شود.

چگونه می توان با گلاب جوش های صورت را بین برد ؟

به گزارش سرویس سلامت پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  گلاب یکی از برترین محصولات طبیعی است که می تواند به جنگ جوش های صورت برود. درواقع در کنار این همه محصولات صنعتی و شیمیایی، گلاب یکی از معدود محصولات سالم و طبیعی برای درمان جوشهای صورت محسوب می شود.

، درمان جوش های صورت می تواند بسیار ساده باشد، مشروط بر آن که از محصولات سالم  و طبیعی استفاده کنید و کمی به پوستتان استراحت دهید.

برای آن که از گلاب به عنوان درمانگر پوست خود استفاده کنید، بهتر است از چند روش همزمان استفاده کنید. در روش نخست می توان گلاب را به عنوان عنصری تسکین بخش استفاده کنید، یعنی وقتی خسته هستید با ماسک گلاب به صورت خود استراحت دهید. در روش بعدی می توانید از گلاب به عنوان ابزاری برای پاکسازی پوست استفاده کنید، یعنی گلاب را به عنوان ابزار پاک کردن آرایش یا پاک کردن چربی ها از روی پوست به کار بگیرید.

 

در روش سوم می توانید گلاب را به عنوان بخشی از ماسک صورت استفاده کنید. یعنی گلاب را با موادی مثل ماست، خیار، یا انواع مواد پاکسازی پوست مخلوط کرده و روی پوستتان قرار دهید. سپس با کمک این روش، پوست خود را پاکسازی کنید.

گلاب خواص ضد التهامی نیز دارد یعنی می تواند التهابات، تورم و قرمزی پوست شما را به سرعت برطرف کند. توصیه می شود برای آرامش بخشیدن به پوست ماسک گلاب را با ملایمت با پنبه روی پوستتان بمالید یا آن را روی پوست خود اسپری کنید. با این روش ها می توانید پوستی شاداب داشته باشید.

گلاب خواصی ضدباکتریایی نیز دارد و می تواند پوست شما را به سرعت از مواد آلوده کننده مختلف پاکسازی کند. دقت کنید که پس از آن که پوست خود را با گلاب ماساژ دادید، از پاک کننده های بیش از حد قوی و شیمیایی برای پوست خود استفاده نکنید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر