کد خبر: 63225
A

فتوای جدید رهبری درباره کسب درآمد از اینترنت / حکم شرعی درآمد بایننری آپشن چیست ؟

توای جدید حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره کسب درآمد اینترنتی را در این مطلب بخوانید. کسب درآمد اینترنتی سؤال: اخیرا روشی برای کسب درآمد اینترنتی به وجود آمده که به باینری آپشن معروف است، شخص باید با تحلیل و طبق سابقه‌ای که در مورد قیمت و ارزش ارز میداند اقدام به تحلیل ارزش ارز در زمان‌هایی خاص کند، اگر تحلیل و پیش بینی او درست باشد، حدود ۵۰ تا ۸۰ درصد پولی که گذاشته، سود خواهد کرد و بر عکس؛ از آنجایی که این کار بر خلاف قمار نیاز به تحلیل و تجربه قبلی دارد، آیا کسب درآمد از این طریق مشروع است؟ جواب: درآمد حاصل از این عمل را مالک نمی‌شوید.

فتوای جدید رهبری درباره کسب درآمد از اینترنت / حکم شرعی درآمد بایننری آپشن چیست ؟

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فتوای جدید حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره کسب درآمد اینترنتی را در این مطلب بخوانید.

کسب درآمد اینترنتی

سؤال: اخیرا روشی برای کسب درآمد اینترنتی به وجود آمده که به باینری آپشن معروف است، شخص باید با تحلیل و طبق سابقه‌ای که در مورد قیمت و ارزش ارز میداند اقدام به تحلیل ارزش ارز در زمان‌هایی خاص کند، اگر تحلیل و پیش بینی او درست باشد، حدود ۵۰ تا ۸۰ درصد پولی که گذاشته، سود خواهد کرد و بر عکس؛ از آنجایی که این کار بر خلاف قمار نیاز به تحلیل و تجربه قبلی دارد، آیا کسب درآمد از این طریق مشروع است؟

جواب: درآمد حاصل از این عمل را مالک نمی‌شوید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر