کد خبر: 63293
A

نماینده مجلس: بودن یا نبودن مسئولان ستاد تنظیم بازار فرقی به حال مردم ندارد

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دولت در ساماندهی بازار ناتوان است، گفت: مسئولان ستاد تنظیم بازار باید از مردم عذرخواهی کرده و استعفا دهند چراکه بودن و یا نبودن آنها تاثیری در کاهش قیمت‌ها ندارد.

نماینده مجلس: بودن یا نبودن مسئولان ستاد تنظیم بازار فرقی به حال مردم ندارد

به گزارش دیده بان ایران، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از گرانی خودرو و کالاهای اساسی، گفت: افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو و مایحتاج زندگی مردم در مقابل چشمان مسئولان ستاد تنظیم بازار اتفاق می‌افتد در حالی که متولیان امر و مسئولان ذیربط که وظیفه نظارت و مدیریت بازار را بر عهده دارند سهل انگاری کرده و بازار را به حال خود رها کرده‌اند.

 

مواد غذایی

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر قیمت خودرو ساعتی افزایش پیدا می‌کند این در حالی است که مسئولان هیچ اقدامی برای ساماندهی این وضعیت انجام نمی‌دهند و و توجهی به شرایط اقتصادی مردم ندارند.

سوداگران بازار خودرو را مدیریت می‌کنند

وی اظهار کرد: در این شرایط مسئولان ستاد تنظیم بازار باید از مردم عذرخواهی کرده و از سمت خود استعفا دهند چراکه بودن و یا نبودن آنها تاثیری در بهبود شرایط ندارد در حال حاضر سوداگران بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ نهادی با افراد متخلف برخورد نمی‌کند.

ضرورت ورود دستگاه قضایی به موضوع گرانی افسارگسیخته قیمت‌ها

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید به موضوع گرانی افسارگسیخته قیمت‌ها ورود کرده و با اخلال‌گران اقتصادی برخورد کنند چرا که دولت توانایی ساماندهی بازار را ندارد و گویا به بن بست رسیده است.

ولنگاری بازار خودرو، مسکن، سکه و کالاهای اساسی روح و روان مردم را نابود کرده است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ولنگاری بازار خودرو، مسکن، سکه، کالاهای اساسی و... روح و روان مردم را نابود کرده است، ادامه داد: در حال حاضر رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از زیربار پاسخگویی به مردم شانه خالی می‌کنند و شرایط فلاکت بار اقتصادی برای مردم ایجاد کرده‌اند.

افزایش قیمت کالاهای اساسی و خودرو زیر سایه بی‌توجهی مسئولان قابل توجیه نیست، مدیران ناتوان از سمت خود کناره‌گیری کنند

 نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت کالاهای اساسی و خودرو زیر سایه بی‌توجهی مسئولان قابل توجیه نیست، تصریح کرد: مدیران ناتوان از سمت خود کناره‌گیری کنند شاید با رفتن آنها فردی توانا بر سر کار آید. قیمت پژو ۲۰۶ در حال حاضر به 112 میلیون تومان است آیا وزن این ماشین 112 کیلو می‌شود؟/خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر