کد خبر: 63401
A
منتظری در جمع خبرنگاران:

از تعداد بازداشتی‌های روز کارگر بی‌خبرم/ وزیر ارتباطات مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرایی نکند، برخورد می‌کنیم

دادستان کل کشور تاکید کرد: از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی و عملیاتی شود. اگر اصلاحات انجام نشود ما بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم و برخورد خواهیم کرد.

از تعداد بازداشتی‌های روز کارگر بی‌خبرم/ وزیر ارتباطات مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرایی نکند، برخورد می‌کنیم

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام محمد جواد منتظری درباره مدیریت فضای مجازی در جمع خبرنگاران گفت: ما از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی و عملیاتی شود.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه نمی‌تواند شاهد استمرار این شرایط باشد. در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولان درخواست می‌کنیم خودشان قبل از این که تصمیمات در قوه قضائیه قطعی شود، اصلاحات انجام دهند .

وی تاکید کرد: اگر اصلاحات انجام نشود ما بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم و برخورد خواهیم کرد.

منتظری در رابطه نقش دادستان ها در پیشگیری تخلفات گفت: یکی از وظایف دادستان‌ها این است که قبل از اینکه جرمی واقع شود مسائل پیشگیرانه را با توجه به حوزه صلاحیت خود انجام دهند و این موضوع هم نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها دارد، امیدواریم با توجه به تصمیمات و سیاست‌های قوه قضائیه بخشی از مسائل مربوط پیشگیری وقوع جرم را مدیریت کنیم که شاهد موفقیت باشیم.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه از تعداد بازداشتی‌های روز کارگر اطلاع دارید، یا خیر گفت: از تعداد دستگیرشدگان بی‌خبرم، تعدادی هستند که ان‌شاء‌الله زودتر به مسائل‌شان رسیدگی می‌شود.

وی در خصوص حکم حسین فریدون هم گفت: تا حکم قطعیت پیدا نکند نمی‌توانیم چیزی را اعلام کنیم.

منتظری درباره اتهامات دیگر فریدون گفت: انشاالله آن را بعدا خواهیم گفت/ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر