کد خبر: 63406
A

بازهم بهروز افخمی روی آنتن زنده تلویزیون از "دگر باشی" در سینما حرف زد

بهروز افخمی، جمعه شب و در برنامه سینمایی «نقد سینما» در بخشی که خبر مربوط به برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا خوانده شد، بار دیگر از این گفت که جشنواره کن در تصرف عقاید همجنسگرایی و دگرباشی است. او این جشنواره را که عقاید روشنفکری دارد، پیش‌تر هم بارها این‌چنین متهم کرده است. از اولین بار که در «هفت» و همزمان با جوایز فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی چنین انتقادی را به کن کرده بود تا امروز مدام از این واژه‌ها و تعابیر برایش به کار می‌برد. او البته چندی قبل و در برنامه‌ای ادبی در تلویزیون که همین رفقایش در حوزه هنری که حالا تهیه‌کننده برنامه سینمایی‌اش هستند، ساخته بودند هم عباراتی مشابه را برای صادق هدایت به کار برد و حسابی جنجال به‌پا کرد. افخمی چندی قبل در ماجرای انتقادات از فیلم «تختی» هم گفته بود، گروهی از لات و لوت‌های تهران قدیم هم‌عصر با جهان پهلوان، مشکلات اخلاقی میان‌شان رواج داشته است.

بازهم بهروز افخمی روی آنتن زنده تلویزیون از "دگر باشی" در سینما  حرف زد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ بهروز افخمی، جمعه شب و در برنامه سینمایی «نقد سینما» در بخشی که خبر مربوط به برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا خوانده شد، بار دیگر از این گفت که جشنواره کن در تصرف عقاید همجنسگرایی و دگرباشی است. او این جشنواره را که عقاید روشنفکری دارد، پیش‌تر هم بارها این‌چنین متهم کرده است. از اولین بار که در «هفت» و همزمان با جوایز فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی چنین انتقادی را به کن کرده بود تا امروز مدام از این واژه‌ها و تعابیر برایش به کار می‌برد.

او البته چندی قبل و در برنامه‌ای ادبی در تلویزیون که همین رفقایش در حوزه هنری که حالا تهیه‌کننده برنامه سینمایی‌اش هستند، ساخته بودند هم عباراتی مشابه را برای صادق هدایت به کار برد و حسابی جنجال به‌پا کرد. 

افخمی چندی قبل در ماجرای انتقادات از فیلم «تختی» هم گفته بود، گروهی از لات و لوت‌های تهران قدیم هم‌عصر با جهان پهلوان، مشکلات اخلاقی میان‌شان رواج داشته است.

به نظر می‌رسد در میان مجریان تلویزیون، افخمی بیش از همه درباره دگرباشی و مواردی از این دست بحث‌های انتقادی روی آنتن زنده داشته است!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر