کد خبر: 63435
A

آخرین آمار از تعداد شعب بانکی کشور/ ۲۱هزار و ۴۴۶شعبه بانکی در کشور وجود دارد +جدول

؛ در بین 37بانکی که نام آن‌ها در گزارش بانک مرکزی آمده است، بانک ملی با تعداد 3077شعبه بیشترین و بانک مشترک ایران ونزوئلابا عدد یک کمترین شعبه را دارند. در این آمار برای بانک مهر اقتصادهیچ تعداد شعبه و باجه‌ای ذکر نشده و گفته شده است که این بانک در صف دریافت مجوز قرار دارد. تعداد کل شعب بانک‌های کشور تا خردادماه سال گذشته 20598 شعبه بوده است که نشان می‌دهد طی 10ماه گذشته حدود هزار شعبه به آن اضافه شده است.

آخرین آمار از تعداد شعب بانکی کشور/  ۲۱هزار و ۴۴۶شعبه بانکی در کشور وجود دارد +جدول

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در بین 37بانکی که نام آن‌ها در گزارش بانک مرکزی آمده است، بانک ملی با تعداد 3077شعبه بیشترین و بانک مشترک ایران ونزوئلابا عدد یک کمترین شعبه را دارند. در این آمار برای بانک مهر اقتصادهیچ تعداد شعبه و باجه‌ای ذکر نشده و گفته شده است که این بانک در صف دریافت مجوز قرار دارد.

تعداد کل شعب بانک‌های کشور تا خردادماه سال گذشته 20598 شعبه بوده است که نشان می‌دهد طی 10ماه گذشته حدود هزار شعبه به آن اضافه شده است.

این در حالی است که فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد اواخر سال گذشته با بیان اینکه تعداد شعب بانک‌های کشور خارج از عرف و  استاندارد است از برنامه جدی دولت برای کاهش تعداد شعب بانکی خبر داده بود.

شعب بانکی

منبع: اقتصادآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر