کد خبر: 63460
A

استقبال مجیدی از منشا بعد از بخشش (عکس)

در بازی با پدیده که آخرین بازی وینفرد شفر روی نیمکت استقلال بود منشا زمانی که متوجه شد نامش در ترکیب قرار ندارد به سرمربی اعلام کرد که حاضر نیست روی نیمکت بنشیند و به همین دلیل نام او از لیست ۱۸ نفره آبی‌ها برای این بار بازی خط خورد. اما فرهاد مجیدی در اولین تمرین که به عنوان سرمربی استقلال برگزار کرد اجازه تمرین کردن به گادوین منشا را نداد و او به دلیل محرومیت انضباطی در بازی با استقلال خوزستان هم غایب بود. با این حال فرهاد مجیدی در اولین تمرین بعد از بازی با استقلال خوزستان اجازه داد منشا به تمرینات برگردد تا این بازیکن بتواند برای بازی با الدحیل در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده کند.

استقبال مجیدی از منشا بعد از بخشش (عکس)

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در بازی با پدیده که آخرین بازی وینفرد شفر روی نیمکت استقلال بود منشا زمانی که متوجه شد نامش در ترکیب قرار ندارد به سرمربی اعلام کرد که حاضر نیست روی نیمکت بنشیند و به همین دلیل نام او از لیست ۱۸ نفره آبی‌ها برای این بار بازی خط خورد.

اما فرهاد مجیدی در اولین تمرین که به عنوان سرمربی استقلال برگزار کرد اجازه تمرین کردن به گادوین منشا را نداد و او به دلیل محرومیت انضباطی در بازی با استقلال خوزستان هم غایب بود.

با این حال فرهاد مجیدی در اولین تمرین بعد از بازی با استقلال خوزستان اجازه داد منشا به تمرینات برگردد تا این بازیکن بتواند برای بازی با الدحیل در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده کند.

مجیدی در هنگام رویارویی با منشا با این بازیکن دست داد و برخورد گرمی با این بازیکن داشت تا او با پایان محرومیت انضباطی بتواند خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر