کد خبر: 63498
A

بادامچیان: نفوذی‌ها با افزایش نرخ‌ها برای ایجاد فتنه ۹۸ تلاش می‌کنند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به افزایش قیمت‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: احساس می‌شود دست‌های نفوذی تلاش می‌کنند با افزایش نرخ‌ها فتنه ۹۸ را زمینه‌سازی کنند.

بادامچیان: نفوذی‌ها با افزایش نرخ‌ها برای ایجاد فتنه ۹۸ تلاش می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه در رابطه با افزایش نرخ کالاهای ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: عدم نظارت و رهاسازی نرخ ها در بازار رشد غیرقابل تحملی را برای مردم در قیمت کالاها و اجناس مورد نیازشان پدید آورده که صدای همه دلسوزان نظام را به نمایندگی از مردم فداکار و صبور کشور درآورده است.

وی افزود: دولت به جای افزایش قیمت کالاها و خدمات، اشتباه خود را در لغو سهمیه بندی بنزین اصلاح و ضمن کاهش معقول مصرف انرژی از قاچاق آن جلوگیری و یارانه ها را به سوی اقشار متوسط به پائین هدفمند کند. احساس می شود دست های نفوذی تلاش می کنند با افزایش نرخ‌ها فتنه ۹۸ را زمینه سازی کنند.

بادامچیان از عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با قاچاق و گران فروشی و عوامل آن در فضای مجازی تقدیر و استقبال نمود و افزود: مبارزه با قاچاق و توطئه های دشمن از طریق فضای مجازی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی به همت و اراده انقلابی قوای سه گانه نیاز دارد.

وی با اظهار تأسف از شهادت طلبه همدانی توسط یکی از اوباش متأثر از فضای مجازی و تسلیت به خانواده او گفت: اگر چه این نوع اقدامات جنایتکارانه مظلومیت روحانیت مردمی و خدمتگزار و انقلابی را اثبات و جایگاه آنها در گروه های مرجع را ارتقاء می دهد، ولی در جامعه اسلامی نباید اشرار و ضد انقلاب و اراذل در فضای حقیقی و مجازی در امنیت بوده و نیروهای انقلابی، طلاب و آمران به معروف و ناهیان از منکر، امنیت نداشته باشند. تا چه زمانی باید تاوان ناکارآمدی و ضعف و ناتوانی دستگاه های اجرایی در حل مشکلات مردم را، روحانیت و نیروهای انقلاب بدهند؟

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تقدیر از بیانات ارزشمند و راهبردی مقام معظم رهبری خطاب به معلمان، خطر تربیت سرباز برای غرب وحشی با اجرای سند ۲۰۳۰ را گوشزد کرد و افزود: تقویت معاونت پرورشی و تسریع در اصلاح متون آموزشی مدارس و دانشگاه ها و تربیت معلمان انقلابی برای ساختن نسل آینده انقلاب، مطالبه جدی مردم و رهبری است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر