کد خبر: 63560
A

وکیل شخصی ترامپ روانه زندان می‌شود

وکیل و کارچاق‌کن سابق ترامپ که به جرائمش اعتراف کرده قرار است از روز دوشنبه روانه زندان شود.

وکیل شخصی ترامپ روانه زندان می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ «مایکل کوهن»، کارچاق‌کن و وکیل سابق «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که یک دادگاه فدرال او را در جرائمی از جمله تخلفات مالیاتی و پرداخت حق‌السکوت از جانب رئیس سابقش مجرم شناخته از روز دوشنبه برای تحمل سه سال حبس روانه زندان می‌شود. 

طبق گزراش رویترز، کوهن بایستی خودش را حداکثر تا ساعت 14 به «کانون تأدیب فدرال» در منطقه «اوتسویل» معرفی کند. این زندان فدرال در 70 مایلی (113 کیلومتری) شمال غرب نیویورک واقع شده و بازداشتگاهی برای نگهداری مجرمان یقه‌سفید است. 

کوهن 53 ساله که از حق وکالت محروم شده قرار بود دوره مجازاتش را از ماه مارس آغاز کند، اما یک قاضی فدرال به او دو ماه برای بهبود وضعیت بدنی‌اش پس از عمل جراحی و رتق و فتق کارهایش مهلت داد.

وی که از سال 2007 تا 2017 وکیل شخصی ترامپ بوده اتهاماتش را پذیرفته است. مهم‌ترین اتهام او به پرداخت حق‌السکوت به 2 زن در کوران رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 مربوط می‌شود. این زن‌ها با ترامپ روابط نامشروع داشته‌اند و کوهن از جانب رئیس‌جمهور به آنها حق‌السکوت داده است.

کارچاق‌کن سابق ترامپ همچنین پذیرفته که در جریان تحقیقات کنگره آمریکا نیز دروغ گفته است. او به دلیل این جرم نیز به دو ماه زندان محکوم شده که همزمان با حکم قبلی اجرا خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر