کد خبر: 63601
A
محمدباقر نوبخت:

تاثیر ارز دولتی بزودی در سفره‌های مردم احساس می‌شود

رییس سازمان برنامه و بودجه کل کشور اعلام کرد: در توزیع ارز دولتی به کالاهای اساسی به نحوی عمل می شود که مردم آثار آن را در سفره هایشان احساس کنند.

تاثیر ارز دولتی بزودی در سفره‌های مردم احساس می‌شود
به گزارش دیده بان ایران، محمدباقر نوبخت امروز- دوشنبه - درباره تاثیر اختصاص ارز دولتی برای کالای اساسی در بازار و سفره مردم گفت: در قانون بودجه سال 98، برای تامین کالاهای اساسی اعتبار 14 میلیارد دلاری دیده شده است، اکنون تاثیر این میزان اعتبار در بازار احساس نمی شود.
 
وی ادامه داد: این مورد غیر از مسائلی است که مجلس اعلام کرده و اکنون مورد بازبینی قرار گرفته است تا به روشی اقدام شود که مردم آثار این 14 میلیارد دلار را در سفره هایشان احساس کنند. 
 
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که این روش در حال بررسی است و به زودی اجرا می‌شود، افزود: علاوه بر این قرار است ارز دولتی به 25 قلم اختصاص پیدا کند.
 
رییس سازمان برنامه و بودجه درخصوص اصلاح ساختار بودجه ریزی کشور گفت: اصلاح ساختار بودجه در قالب لایحه نیست، در این زمینه طرحی آماده شده است طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوای سه گانه مورد بررسی قرار می گیرد.
 
نوبخت درپاسخ به این سوال که آیا این طرح در مجلس نیز بررسی و تصویب می شود یا خیر؟ توضیح داد: دیگر نیازی نیست بعد از بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه در شورای هماهنگی اقتصادی قوا، در مجلس شورای اسلامی نیز مورد بررسی و تصویب قرار گیرد./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر