کد خبر: 63665
A

نامه تشکر سرلشگر سلامی در خصوص حمایت مجلس از سپاه پاسداران

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نامه تشکر سرلشگر سلامی در خصوص حمایت مجلس از سپاه پاسداران را قرائت کرد.

نامه تشکر سرلشگر سلامی در خصوص حمایت مجلس از سپاه پاسداران

به‌ گزارش ‌دیده بان ایران؛ این نامه که در توسط اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی  قرائت شد، به شرح زیر است:

«برادرارجمند علی لاریجانی
رییس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد و با عرض تبریک حلول ماه ضیافت الهی رمضان و بهار آیات قرآن صمیمانه از اقدام انقلابی و شجاعانه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد مقدس سپاسگزاری می‌کنم.

همچنین از پیام تبریک نمایندگان در پاسخ به اعتماد کریمانه رهبر عظیم شان انقلاب اسلامی، حضرت الله امام خامنه‌ای در سپردن امانت الهی سپاه به این حقیر تشکر و قدردانی می‌کنم. ما به اذن خداوند اراده کرده‌ایم بیرق پیروزی را بر فراز قله‌های رفیع عالم برافرازیم و دشمنان ایران اسلامی را  با شکست‌ها و تحقیرهای فراموش ناشدنی تا قبرستان تاریخ بدرقه کنیم.

به نصرت الهی ایمان داریم و به وعده‌های تخلف ناپذیر او اطمینان که در گام دوم انقلاب شکوهمند تمدن اسلام، چشمان شرق و غرب عالم را به خود خیره خواهد نمود. ایران عزیز اسلامی ما سربلندتر از هر زمان همچون خورشید عالم تاب در میانه آسمان پیشرفت و عظمت جهان خواهد درخشید. ما با پیروزی نهایی در میدان جهاد و شهادت می‌مانیم.

برادر شما خادم سپاه و بسیج و ملت ایران، سرلشگر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر