کد خبر: 63815
A

وزیر کشور: توطئه «اختلاف افکنی دشمنان با استفاده از سیل» را از بیم بردیم

وزیر کشور گفت: دشمنان به دنبال این بودند تا از سیل استفاده کرده و در راستای اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولان استفاده کنند، اما توانستیم به خوبی این توطئه آنان را نیز از بین ببریم.

وزیر کشور: توطئه «اختلاف افکنی دشمنان با استفاده از سیل» را از بیم بردیم

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی  شامگاه گذشته در دیدار رئیس جمهور با فعالان و دست‌اندرکاران امداد و نجات و سیل،  ضمن ارایه گزارشی از اقدامات و تلاش‌های انجام شده در راستای امدادرسانی و جبران خسارات در مناطق سیل‌زده، گفت: خوشبختانه همدلی خوبی در میان همه دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، هلال احمر، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، رسانه‌ها، صدا و سیما، نیروهای جهادی و روحانیت انجام شد و همه با هماهنگی کامل در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کردند.

 
وزیر کشور با بیان اینکه با ابتکار عمل رئیس جمهور و مسئولان و هدایت‌های مقام معظم رهبری توانستیم اقدامات بسیار خوبی انجام دهیم، گفت: دشمنان به دنبال این بودند تا از سیل استفاده کرده و در راستای اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولان استفاده کنند، اما توانستیم به خوبی این توطئه آنان را نیز از بین ببریم.

وی اظهار داشت: امروز مقابله با سیل به انجام رسیده و خوشبختانه کمترین خسارت جانی و انسانی را داشتیم و باید از این به بعد تلاش کنیم تا خسارت‌های ناشی از سیل را جبران کرده و به معیشت و زندگی مردم کمک کنیم./ میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر