کد خبر: 63953
A
حسین مظفر:

اصلاح‌طلبان درباره "شجریان" صحبت کردند/ نظر روحانی درباره مذاکره با آمریکا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جزئیاتی از جلسه شب گذشته فعالان سیاسی با روحانی را تشریح کرد.

 اصلاح‌طلبان درباره "شجریان" صحبت کردند/ نظر روحانی درباره مذاکره با آمریکا

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جزئیات جلسه شب گذشته ضیافت رئیس‌جمهور با فعالان سیاسی گفت: زمان جلسه طوری برنامه‌ریزی شده بود که کمتر از یک ساعت فرصت برای صحبت مدعوین بود. طیف اصلاح طلب بیشتر مسئله حصر، شجریان و مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کردند. برخی نیز بحث دولت سایه را مطرح می‌کردند و مدعی بودند در کارهای دولت دخالت می‌کنند. 

وی افزود: اصولگراها هم درباره مشکلات اقتصادی و نوسان نرخ ارز نکاتی را گفتند. بنده نیز درباره مشکلات اصلی کشور صحبت کردم و گفتم که مشکل امروز نه بحث شجریان و نام‌گذاری خیابان است نه اصلاح‌طلبی و اصولگرایی، بلکه مشکل این است احساس می‌شود کشور رها است و هرکس هرکاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و قیمت‌گذاری می‌کند لذا باید برای این وضعیت کاری کرد.

مظفر ادامه داد: همچنین تاکید کردم از هرگونه تصمیم تشنج‌آفرینی باید پرهیز کرد مانند قیمت‌گذاری بنزین که با این کارها و شرایط گرانی موجود، آستانه تحمل مردم سر می‌آید. همچنین مذاکره با آمریکا در شرایطی که چنگ و دندان نشان می‌دهد جز ذلت و خواری چیزی ندارد و بهیچ‌وچه درست نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام درباره صحبت‌های روحانی در این دیدار اظهار داشت: آقای روحانی هم صحبت‌هایش این بود که شرایط الان  سخت‌تر از دوران جنگ است. در آن زمان مشکل فروش نفت و صادرات نبود اما الان شرایط فروش نفت و صادرات سخت شده است. همچنین انتظارات باید متناسب با اختیارات رئیس‌جمهور باشد و در حوزه فرهنگ، سیاست و بین‌الملل بسیار چیزها در اختیار رئیس‌جمهور نیست.

وی افزود: روحانی درباره مذاکره با‌ آمریکا هم گفت در این شرایط با مذاکره موافق نیستم و به صلاح کشور نیست./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر