کد خبر: 64007
A

کاظم جلالی: شماره دادن ترامپ ژست سیاسی است/ آمریکا باید صفت درندگی خود را کنار بگذارد

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:شماره دادن ترامپ ژست سیاسی و وکاری نمادین است و تاکنون نشان داده این ژست ها قابل اعتماد نیست.

کاظم جلالی: شماره دادن ترامپ ژست سیاسی است/ آمریکا باید صفت درندگی خود را کنار بگذارد

به گزارش دیده بان ایران، کاظم جلالی در همین رابطه تصریح کرد: ترامپ با شماره دادن می خواهد بگوید باب مذاکره باز است ولی به این نکته توجه نمی کند که مذاکره زیر،تهدید،تحریم،جنگ طلبی،فشار و بی احترامی به ملت بزرگ ایران قابل انجام نیست،و در مذاکرات کره شمالی نشان داد مذاکره با ترامپ در این شرایط با نتیجه ای همراه نیست.

وی افزود:آمریکا باید صفت درندگی خود را کنار بگذارد،اگر قرار بود ما در مقابل سخنان تند و فشارهای آمریکایی ها سر خم کنیم وبه سمت مذاکره برویم از ابتدای انقلاب تا کنون هزینه نمی پرداختیم،به نظر می رسد آداب مذاکره باید از طرف آمریکایی ها رعایت شود و کسی که مدعی مذاکره است رفتار خود را اصلاح کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:زمان آن گذشته است که  تصور کنند کشور هارا  به گروگان بگیرند و همه تحت سلطه آمریکایی ها باشند،آن زمانی که قدرت آمریکا و هژمونی آنها زیاد بود جمهوری اسلامی مقابل آنها ایستاد چه برسد به امروز که حتا آمریکا با اروپایی ها هم دچار اختلاف شده است.

وی با اشاره به پیشنهاد گفت وگو های پارلمانی برای حل مشکلات که از سوی برخی مطرح شده است گفت:سطح اختلافات ما بالاتر از آن است که گفت وگو های پارلمانی آن را حل کند ضمن آنکه اختیارات رئیس جمهور آمریکا بسیار وسیع است و قدرت متمرکز بر کاخ سفید است،البته نمی خواهم بگویم گفت و گوی پارلمانی بی اثر است اما ثاثیر زیادی نیز ندارد.  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر