کد خبر: 64057
A

وزیر خارجه هلند: برجام باید حفظ شود اما شرط‌های جدید ایران هم عاقلانه نیست

نمایندگی هلند در اتحادیه اروپا در صفحه رسمی توییتری آن به نقل از استف بلاک، وزیر امور خارجه این کشور که برای شرکت در نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا به بروکسل رفته است نوشت: مذاکره اهمیت بسیاری داد. ایران شرط‌های مضاعفی مطرح کرده است که عاقلانه نیست.

وزیر خارجه هلند: برجام باید حفظ شود اما شرط‌های جدید ایران هم عاقلانه نیست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ نمایندگی هلند در اتحادیه اروپا در صفحه رسمی توییتری آن به نقل از استف بلاک، وزیر امور خارجه این کشور که برای شرکت در نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا به بروکسل رفته است نوشت: مذاکره اهمیت بسیاری داد. ایران شرط‌های مضاعفی مطرح کرده است که عاقلانه نیست.

وی افزود: مهم است که ایران به توافق پایبند باشد. ما اقداماتی را برای ادامه مذاکرات شروع کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در نشست امروز خود قرار است درباره تلاش‌ها برای نگه داشتن ایران در برجام بحث و رایزنی کنند. این اولین دیدار آنها از زمان اعلام تصمیم ایران برای کاهش تعهدات برجامی‌اش است.

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیش از برگزاری این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت پیرامون برجام اظهار داشت: همان‌طور که از موضع اتحادیه اروپا مطلع هستید ما کماکان از این توافق و اجرای کامل آن حمایت می‌کنیم. من در حاشیه این نشست دیداری با وزیران امورخارجه انگلیس و فرانسه و آلمان خواهم داشت تا درباره چگونگی ادامه حمایت از اجرای این توافق گفت‌وگو کنیم.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر