کد خبر: 64161
A
دبیر حزب تمدن اسلامی استان گیلان:

دفاع تمام قد از مدیرعامل منطقه آزاد انزلی/مدیر لایق و نقد غیر منصفانه

دفاع تمام قد از مدیرعامل منطقه آزاد انزلی/مدیر لایق و نقد غیر منصفانه
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سیدمیکائیل محمدی فعال سیاسی و فرهنگی کشور و دبیر حزب تمدن اسلامی استان گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب مدیرعامل منطقه ازاد انزلی از انتقاد نابجا و نقدهای غیر کارشناسی و غیر منصفانه برخی مدیران و نمایندگان به مدیریت این حوزه گلایه کرد.
محمدی با اشاره به مدیریت چند ساله مهندس مسرور ادامه داد:
بعضا نفراتی محدود از نمایندگان استان و اشخاص مختلف دیگر انتقادات بی موردی و غیر منصفانه ای را نسبت به مدیرعامل منطقه آزاد انزلی عنوان میکنند که در شأن نمایندگان که باید بیشتر به دنبال قانون گذاری و مشکلات زیر بنایی استان باشند نیست.
این فعال سیاسی اجتماعی در ادامه  به نقد سازنده اشاره کرد و افزود: اگر نقد نباشد ان هم نقد دلسوزانه و منصفانه پیشرفتی نیز صورت نخواهد گرفت و هر مدیری موفقی قطعا نقاط نقدی را دارد و وارد است که اگر این نقد دلسوزانه و در جهت وحدت باشد پیشرفت را همراه خواهد داشت.

 

محمدی پیشرفت های چند ساله منطقه ازاد انزلی را مرهون زحمات این مدیر لایق و ارزشی دانست و افزود: مهندس مسرور با توجه به اطلاعاتی که بنده دارم با تمامی مشکلاتی که در ان حوزه وجود دارد شبانه روز در تلاش ارتقاءسطح فرهنگی اجتماعی اقتصادی ان منطقه است و منطقه ازاد انزلی که امروز شاهد ان هستیم تلاش ایشان و همکاران دلسوز ان مجموعه را در دل خود جای داده است.
محمدی گفت انسان کامل و بدون عیب اولیا هستند و هیچ انسانی کامل نیست خاطر نشان کرد :هر مدیری نیز کامل نیست و گاها نقاط ضعفی وجود دارد و نمیتوان نادیده گرفت ولی مهندس مسرور به قدری نکات مثبت دارند و اقدامات موثری را در منطقه آزاد انزلی انجام داده است که میشود ضعف هایی کوچک ایشان را نادیده گرفت. 

محمدی افزود: از لحاظ ساختاری و عمرانی منطقه آزاد پیشرفت های قابل توجهی را در این چندسال داشته است که واقعا دور از انصاف است بخواهیم نادیده بگیریم.

 وی افزود : بنده خود  به شخصهدر برخی بخش ها نقد دارم به مهندس مسرور نیز اطلاع داده ام اما این به خودی خود دلیل نمیشود در هرجا که رسانه ای داشته باشیم و میکروفونی به دستمان رسید  با نقدهایی کوچک‌ و ابتدایی که در حوزه عملکردی وی به حساب هم شاید نیاید نکات مثبت مدیریتی جناب اقای مسرور را زیر سوال ببریم این خود اقدام پسندیده ای نیست.
محمدی تصریح کرد: بنده با تمام فراز و نشیب های این روزها مدافع عملکرد مدیریتی مهندس مسرور مدیرعامل موفق منطقه آزاد انزلی هستم ایشان از مدیران‌ خوب و ارزشی دربین مناطق آزاد هستن و خواهند ماند
وی در پایان با علام امادگی مناظره با منتقدین این حوزه  خاطر نشان کرد:آمادگی مناظره با منتقدین عملکرد مدیریت مهندس مسرور در نقطه نقطه ی استان گیلان را دارم.
چرا را که معتقدم ایشان از لحاظ اقتصادی و کشاورزی و تجاری و خصوصا عمرانی و زیر بنایی و ساختاری اقدامات بسیار موثری را برای پیشرفت منطقه انجام داده اند که به حق قابل دفاع می باشد.

photo_2019-05-14_18-30-49

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر