کد خبر: 64228
A

انتقاد شدید روزنامه جوان از رفتار زشت "علی ضیا"

مگر نه اینکه یکی از وظایف مرکز حراست سازمان یا شورای نظارت بر صداوسیما، بررسی عملکرد مجریانی است است که این روزها تنور برنامه‌های سیما را گرم نگه داشته‌اند

انتقاد شدید روزنامه جوان از رفتار زشت "علی ضیا"

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه جوان نوشت:  در هفته‌ای که گذشت همایش کنکوری‌ها مختص دختران در همدان با اجرای علی ضیا برگزار شد که مجلس گرم کنی این مجری مشهور در این همایش، توجه رسانه‌ها را سوی خود جلب کرده است.
علی ضیا در این همایش با بکار بردن الفاظ زننده آنهم پیش چشمان دختران کنکوری استان همدان اجرایی دور از شأن آنچه از مجری توانمند رسانه ملی انتظار است به نمایش گذاشت.

اما سوال اصلی اینجاست که بعد از انتشار وسیع کلیپ اجرای غیر متعارف علی ضیا، چه واکنشی یا برخوردی از سوی مدیران سازمان صداوسیما با او صورت گرفت؟ آیا اصولا مسئولان سازمان حواسشان به رفتار مجریان و برنامه سازان در خارج از قاب تلویزیون نیز هست؟ آیا آبرو و اعتبار رسانه ملی باید توسط عده‌ای به همین راحتی به حراج گذاشته شود؟

مگر نه اینکه یکی از وظایف مرکز حراست سازمان یا شورای نظارت بر صداوسیما، بررسی عملکرد مجریانی است است که این روزها تنور برنامه‌های سیما را گرم نگه داشته‌اند؛ اگر نهادهای زیربط به وظیفه خود عمل می‌کردند شاید هیچگاه شاهد انتشار کلیپ‌های تأسف‌بار از مجریان رسانه‌ای که به تعبیر امام (ره) قرار است به مصاف یک دانشگاه عمل کند نبودیم. اتفاقی که هنوز دیر نیست و مسئولان و متولیان رسانه ملی باید با برخوردی قاطع، هرچه زودتر دامان مجموعه بزرگ صداوسیما را از وجود چنین حواشی زننده‌ای پاک کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر