کد خبر: 64299
A

حمایت پاکستان از عربستان، با محکوم کردن حمله پهپادی انصارالله

وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اسلام آباد با ریاض اعلام همبستگی کرده و مجددا بر تعهد خود برای حمایت از عربستان در برابر هرگونه تهدید علیه ثبات و امنیت این کشور تاکید دارد.

حمایت پاکستان از عربستان، با محکوم کردن حمله پهپادی انصارالله

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای تصریح کرد: اسلام آباد با ریاض اعلام همبستگی کرده و مجددا بر تعهد خود برای حمایت از عربستان در برابر هرگونه تهدید علیه ثبات و امنیت این کشور تاکید دارد.

در این بیانیه بدون هیچ اشاره ای به تجاوزهای عربستان به یمن و کشتار مردم مسلمان این کشور آمده است: پاکستان تروریسم را به هر نوع و شکلی که باشد، محکوم کرده و برای از بین بردن این معضل به همکاری خود با جامعه جهانی از جمله عربستان ادامه خواهد داد.

به گفته «خالد الفالح» وزیر انرژی عربستان، در حملات پهپادی روز سه شنبه گذشته نیروهای یمنی به این کشور و تأسیسات حیاتی آن دو ایستگاه پمپاژ نفت هدف قرار گرفته و آسیب دید.

وی افزود که در حمله هواپیماهای بدون سرنشین «دورن» حامل بمب نیروهای یمنی دو ایستگاه پمپاژ نفت شرق به غرب که از این لوله ها نفت از مناطق شرقی این کشور به بندر ینبع در ساحل غربی انتقال می یابد، هدف حمله قرار گرفته اند و در اثر حمله ایستگاه شماره 8 این خطوط نفتی دچار آتش سوزی شد که مهار شده است.

شرکت ملی نفت عربستان (آرامکو) نیز انتقال نفت از این خطوط را متوقف کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر