کد خبر: 64458
A

بادامچیان: دولت در مدیریت اقتصاد اختیارات مطلق دارد/ دولت باید اعلام کند چه کسانی ارز 4200 تومانی گرفته‌اند ولی هیچ کالایی وارد کشور نکرده‌اند

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به برخی ناکارآمدی‌ها در بدنه دولت گفت: دولت تا کی می خواهد سیاست‌های ارزی غلط و ناکارآمد خود را ادامه دهد و آشفته بازار ارز استمرار یابد.

بادامچیان: دولت در مدیریت اقتصاد اختیارات مطلق دارد/ دولت باید اعلام کند چه کسانی ارز 4200 تومانی گرفته‌اند ولی هیچ کالایی وارد کشور نکرده‌اند

به گزارش دید ه بان ایران؛ اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: ملت ایران از سال41 به رهبری امام خمینی(ره) اراده کرد و در برابر شرارت آمریکا و همدستانش ایستاد و سختی‌ها را تحمل کرد و در همه جبهه‌ها نیز پیروز شد و امروز در برابر نقض برجام توسط آمریکا و بدعهدی‌های اروپا باز هم سربلند و پیروز است.

وی با اشاره به توانایی‌های ملت ایران گفت: وقتی در منطقه، امت اسلامی با مقاومت، کمر صهیونیسم را شکسته و جلوی تحقق مطامع آمریکا در منطقه را گرفته است، وقتی جمهوری اسلامی از یک ظرفیت فوق العاده در دانش هسته‌های برخوردار بوده و یکی از قوی‌ترین، مجهزترین و کارآمدترین قدرت‌های موشکی غیرهسته‌ای جهان را دارد، در برابر تجاوزگران و زورگویان از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود استفاده خواهد کرد و به زودی آمریکایی‌ها خواهند فهمید ادامه تهدیدها و تحریم‌ها جز زیان برای آنها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است، اظهار کرد: مفهوم مذاکره مجدد این است که به کمتر از آنچه در برجام بوده رضایت بدهیم که این رویکرد ذلت و خفت آور برای ملت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بادامچیان تاکید کرد: مذاکره مجدد با آمریکا نه موضوعیت و نه طریقیت دارد و نه مشکل دو طرف را حل می کند.

وی گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، نه جنگ می شود و نه مذاکره، ملت ما به مقاومت خود ادامه می دهد تا دشمن را پشیمان کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: ما در داخل، مشکلات تولید داریم اما مشکل بزرگتر توزیع صحیح و علمی تولیدات ملی کشور است. دولت در این مورد کارآمدی ندارد و باید این کارآمدی را در مدیریت اقتصاد کشور که در آن اختیارات ویژه و مطلقه دارد، نشان بدهد و بیش از این سرمایه اجتماعی خود را به حراج نگذارد.

بادامچیان افزود: دولت تا کی می خواهد سیاست های ارزی غلط و ناکارآمد خود را ادامه دهد و آشفته بازار ارز استمرار یابد؟

وی تأکید کرد: دولت باید در توزیع اعتبارات و تسهیلات بویژه در حوزه اشتغال، پاسخگو باشد و مجلس نیز دولت را در برداشتن گام های عملی و جدید، یاری کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما وارد «ترسالی» شدیم و ان شاءالله دو دهه خشکسالی را پشت سر گذاشته ایم، گفت: اهتمام به روستاها به ویژه در حوزه اشتغال باید مهم ترین هدف گذاری دولت باشد. سال 98 سال پرمحصولی خواهد بود و اگر دولت از این فرصت استفاده کند می تواند کشور را در آستانه یک رشد اقتصادی قرار دهد.

بادامچیان با اشاره به گرانی ها و نگرانی های مردم از افزایش قیمت کالاها، تاکید کرد: قیمت 70 % کالاها تغییر پیدا کرده است. گزارش بانک مرکزی از تورم در مرز هشدار است. اقدامات دولت در توزیع، نباید کشور را وارد چالش‌ها و چاله‌های پرخطر کند. با یک مدیریت جهادی می توان مشکل رفاه را واقعاً حل کرد.

وی افزود: دولت باید اعلام کند چه کسانی ارز 4200 تومانی گرفته‌اند ولی هیچ کالایی وارد کشور نکرده‌اند و خبری از ورود ارز آنها به داخل هم نیست. باید تکلیف کسانی که در نظام اقتصادی اخلال می‌کنند، توسط دولت مشخص شود. در این زمینه دولت و دستگاه قضایی می تواند پاسخ روشنی برای مردم داشته باشند./ تسنیم

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر