کد خبر: 64580
A

شورای شهر از سفرهای خارجی کارکنان شهرداری خبر ندارد

مجید فراهانی، عضو شورای شهر و عضو ناظر بر کمیسیون سفرهای خارجی کارکنان شهرداری می گوید از برخی سفر رسمی و ماموریتی اعضای شورای شهر تهران به خارج از کشور خبر ندارد و این سفرها دارای مجوز کمیسیون مزبور نبوده است

شورای شهر از سفرهای خارجی کارکنان شهرداری خبر ندارد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مجید فراهانی، عضو شورای شهر و عضو ناظر بر کمیسیون سفرهای خارجی کارکنان شهرداری درباره نظارت بر سفرهای خارجی اعضای شورای شهر تهران و کارکنان شهرداری به خبرآنلاین  گفت: در کمیسیون سفرهای خارجی شورا با ترکیب مشخصی از مدیران شهرداری، دو نفر عضو شورای شهر عضویت دارند. البته آنها به عنوان عضو ناظر حضور دارند و حق رای ندارند یعنی صرفا حضور آنها برای نظارت است.

او ادامه داد: البته انتقاد می شود برخی از سفرهای انجام شده در این کمیسیون مطرح نشده و طبیعتا اعضای شورای شهر که در آن کمیسیون هستند هم خبر ندارند.

فراهانی در پاسخ به این سوال که شما از سفرهای رسمی و ماموریتی متعدد اعضای شورای شهر به خارج از کشور مطلعید؟ گفت:در حقیقت برخی از سفرهای کارکنان شهرداری را ما بی اطلاع هستیم و از آن خبر نداریم. وقتی کمیسیون خبر نداشته باشد، اعضای شورای شهر هم خبر ندارند. لیست سفرها که در سایت شورای شهر منتشر شد، وقتی نگاه می کردم برخی از این سفرها در کمیسیون سفرهای خارجی مطرح نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر