کد خبر: 64810
A

نظر عارف درباره رقابتش با لاریجانی

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در عین حال که معتقد است این فراکسیون همراه دولت است، از طرفی نیز می‌گوید انتقادات جدی به دولت وارد است.

نظر عارف درباره رقابتش با لاریجانی

به گزارش دیده بان ایران؛  رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس و رقابتش با علی لاریجانی، گفت: یک جریان سیاسی باید از هویت خود پاسداری کند، رقابت امری بدیهی در پارلمان است و در رقابت همیشه برای پیروزی شرکت نمی‌کنند، ما معتقد به حضور جدی و معنادار در رقابت هستیم.

عارف ادامه داد: در سال دوم انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس، ائتلاف کردیم و کاندیدای ریاست نداشتیم، راهبرد فراکسیون این است که در رویدادهای مهم مجلس حضور جدی داشته باشد، البته رقابت در مجلس بلافاصله به رفاقت تبدیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با همه شرایط موجود برای ائتلاف با دیگر فراکسیون‌های برای انتخابات هیئت‌رئیسه اعلام آمادگی کرده‌ایم، اظهار داشت: ما به آنهایی که با لُگوی لیست امید وارد مجلس شدند، کاری نداریم، اینها در بزنگاه‌ها خود را جزو لیست امید می‌نامند، اما به طور کلی راهبردمان این است که اهل رقابت و ائتلاف هستیم و اصل رفاقت بعد از رقابت را می‌پذیریم و به آن معتقدیم.

رئیس فراکسیون امید مجلس در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا این فراکسیون با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی که بعضا از ناحیه دولت در حوزه معیشتی و دیگر مسائل به‌وجود آمده، همراه و یا منتقد دولت است، خاطرنشان کرد: ما در این باره معتقد نیستیم که نباید انتقاد شود، ما انتقادات جدی و سازنده‌ای را مطرح کرده و آن را وظیفه نمایندگان و اصلاح‌طلبان می‌دانیم،‌ مانند  بقیه که وظیفه شرعی خود می‌دانند که از دولت انتقاد کنند، ما علی‌رغم نقد، همراه دولت هستیم./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر