کد خبر: 64832
A

زنان کره شمالی در چین 'وادار به کار جنسی می شوند +تصاویر

براساس گزارش یک گروه حقوق بشری در لندن، هزاران زن و دختر کره شمالی مجبور به کار اجباری در تجارت جنسی چین هستند.

زنان کره شمالی در چین 'وادار به کار جنسی می شوند +تصاویر

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از بی بی سی این زنان اغلب پس از ربایش به عنوان کارگر جنسی به مراکز ویژه در چین فروخته می‌شوند. برخی از آنها نیز مجبور به ازدواج با مردان چینی خواهند شد.

این تجارت سالانه  درآمد 100 میلیون دلاری را برای سازمان‌های غیرقانونی‌ و بزهکار به همراه دارد.

معمولا اغلب زنان مهاجران غیرقانونی کره شمالی هستند. آنها به دلیل اجتناب از عواقب مهاجرت خود مانند بازگردانده شدن به کره شمالی و ترس از شکنجه، به آسانی در تله قاچاقچیان می‌افتند.

این سازمان در گزارش خود نوشت: اکثر این زنان در ازای 4.30 دلار (30 یوآن چین) به عنوان کارگر جنسی و در ازای 1000 یوآن به عنوان همسر یک مرد به فروش می‌رسند. از طرفی برخی از این زنان باید در فضای مجازی به نمایش درآیند.

تجارت غیر قانونی زنان کره شمالی در چین سالیانه بیش از 100 میلیون دلار درآمد دارد

زنان کره شمالی، بردگان جنسی چین

اکثر دختران دزدیده شده بین 12 تا 29 سال سن دارند، اما گاهی دختران جوانتر نیز بین قربانیان دیده می‌شوند.

بسیاری از آنها پس از ترک کره شمالی وادار به انجام این کار خواهند شد. بسیاری از آنها در طول یک سال پس از خروج از کشورشان بیش از یک بار فرخته شده و بارها در معرض بردگی جنسی اجباری قرار می‌گیرند.

براساس آمار  این سازمان‌ حقوق بشری، بسیاری از آنها نیز به عنوان برده در مراکز تجارت جنسی در شمال شرقی چین و در کنار جمعیت کارگر مهاجر به کار اجباری مشغولند.

 دخترانی 9 ساله یا زنان بزرگتر در مجازی مورد تجاوز قرار گرفته یا مجبور به نمایش خود هستند.

زنانی که برای ازدواج انتخاب می‌شوند به عنوان همسر و با قیمتی بین 1000 تا 50 هزار یوان -اغلب- به روستائیان فروخته می‌شوند.   

پیون، یکی از قربانیان این تجارت از شهر "چونگجینگ" کره شمالی در این خصوص گفت: من و 6 زن دیگر به یک هتل فروخته شدیم. غذای کافی نداشتیم و مورد بدرفتاری قرار می‌گرفتیم. پس از 6 ماه نیمی از ماه دوباره فروخته شدیم و دلال با ما بسیار بد رفتار کرد.

یکی از قربانیان حادثه در حال فرار از یک ساختمان/ وی و چند نفر دیگر برای چند سال در این ساختمان زندانی شده‌اند

زنان کره شمالی، بردگان جنسی چین

وی تشریح کرد: زمانی که به مکان بعدی رسیدیم، دلال همراه ما توسط تیم خریدار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و آنها با چاقو به پایش ضربه زدند.

کیم یکی دیگر از قربانیان در این خصوص گفت: تعداد زیادی از مردم کره جنوبی در دالیان چین زندگی می‌کنند و ما کارت‌های تبلیغاتی خودمان را از زیر در هتل برای آنها می‌فرستیم. کارتها به زبان کره‌ای هستند. با این وجود تعداد زیادی از ما به مراکز عیش و نوش فرستاده می‌شویم.

وی در آخر افزود: کمپانی‌های کره جنوبی از زنان کره شمالی به عنوان کارگر جنسی برای بسیاری از کارمندان خود بهره می‌برند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر