کد خبر: 64967
A

نوروزی: با مصوبه کمیسیون قضایی مرتکب اسیدپاشی مفسد فی‌الارض قلمداد می‌شود

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون قضایی چنانچه اسیدپاشی با هدف ارعاب باشد و موجب ناامنی در جامعه شود، فرد مرتکب مفسد فی‌الارض دانسته شده و به مجازات آن محکوم می‌شود.

نوروزی: با مصوبه کمیسیون قضایی مرتکب اسیدپاشی مفسد فی‌الارض قلمداد می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون دیوان عدالت اداری در دستور اعضای کمیسیون قرار داشت که موادی از آن بررسی و به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: اعضای کمیسیون در این جلسه مصوب کردند که مرجع حل اختلاف بین شعب دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی پس از کسب نظر مشورتی دیوان عدالت اداری، دیوان عالی کشور است. 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز دو ماده الحاقی در رابطه با طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در کمیسیون مطرح شد و به تصویب اعضای کمیسیون رسید. 

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون در جریان بررسی این تبصره‌ها چنانچه اسیدپاشی با هدف ارعاب و ایجاد ناامنی در جامعه باشد به نحوی که موجب ناامنی در محیط شود، شخص مرتکب، مفسد فی‌الارض محسوب شده و به مجازات آن محکوم می‌شود. /فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر