کد خبر: 64972
A

بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز کارآفرینی بانوان پیشوا

ابتکار در حاشیه حضور در شهرستان پیشوا با حضور در مرکز کارآفرینی پیشوا، از فعالیت بانوان فعال در این مرکز بازدید کرد. معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا، از ، مرکز کارآفرینی بانوان پیشوا بازدید کرد. در این مرکز که ۱۰ نفر از بانوان پیشوایی تحت پوشش بهزیستی مشغول به فعالیت می باشند، انواع لباس تولید و روانه بازار مصرف می شود.

بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز کارآفرینی بانوان پیشوا

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از سایت معاونت ریاست جموری در امور زنان و خانواده (لینک) ؛ معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا، از ، مرکز کارآفرینی بانوان پیشوا بازدید کرد.

در این مرکز که ۱۰ نفر از بانوان پیشوایی تحت پوشش بهزیستی مشغول به فعالیت می باشند، انواع لباس تولید و روانه بازار مصرف می شود.

ابتکار با تقدیر از تلاش این بانوان، از حمایت دولت از فعالیت های اشتغالزای بانوان خبر داد و از بانوان خواست تا با ارائه طرح های تولیدی به ویژه در حوزه مشاغل خانگی، از تسهیلاتی که دولت در اختیار آنان قرار می دهد استفاده کنند.

 

وی در این بازدید بیان کرد: بانوان کشور در صنایع دستی و تولیدی توانمندی زیادی دارند و با حمایت جدی از آنها می‌توان به نتایج ارزشمندی رسید.

وی با ابراز خوشحالی از وجود یک واحد تولیدی با حضور بانوان در شهرستان پیشوا، گفت: مشاغل صنایع دستی مربوط به بانوان است و دولت نیز در سال رونق تولید از این مراکز و واحدهای تولید حمایت خواهد کرد.

 

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور تصریح کرد: یکی از مسائلی که دولت بر روی آن تأکید ویژه‌ای دارد، ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مختلف در حوزه بانوان است که در این راه شناسایی و بررسی راه‌های بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌هایی مانند صنایع‌دستی و.... مد نظر است.

 

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر