کد خبر: 65092
A

پلیس اخبار منتشرشده درباره ادعای نجفی مبنی بر خیانت همسرش را تکذیب کرد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت هرگونه ادعای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مطرح شدن بحث خیانت توسط مقتول در یادداشت به دست آمده از محمد علی نجفی را قویاً تکذیب کرد.

پلیس اخبار منتشرشده درباره ادعای نجفی مبنی بر خیانت همسرش را تکذیب کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ بابک نمک‌شناس درباره اخبار منتشر شده مبنی بر ادعای مطرح شدن خیانت توسط میترا استاد در نامه به دست آمده از محمد علی نجفی، اظهار کرد: در یادداشت به دست آمده از آقای محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران بحثهایی در رابطه با اختلافات خانوادگی و درخواست طلاق مطرح شده اما به هیچ وجه هیچ اشاره‌ای مبنی بر خیانت میترا استاد عنوان نشده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت تصریح کرد: آقای نجفی مدعی است از حدود یک سال پیش با مقتول دچار اختلاف شده و درخواست طلاق داده که همسر وی با این درخواست موافقت نکرده و این انگیزه قتل بوده است.

وی هرگونه ادعای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مطرح شدن بحث خیانت توسط مقتول در یادداشت به دست آمده از محمد علی نجفی را قویاً تکذیب کرد.

گفتنی است محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران صبح روز گذشته (۷ خرداد ۹۸) میتر استاد همسر دومش را با شلیک چند گلوله در یک برج در منطقه سعادت‌آباد به قتل رساند و متواری شد.

تلاش پلیس برای بازداشت محمد علی نجفی ادامه داشت تا اینکه وی بعدازظهر روز گذشته خودش را به پلیس معرفی و اقرار به قتل همسرش کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر