کد خبر: 65107
A

جزئیات ترور امام جمعه کازرون به روایت دبیرکل موتلفه

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی جزئیات ترور امام جمعه کازرون را تشریح کرد.

جزئیات ترور امام جمعه کازرون به روایت دبیرکل موتلفه

به گزارش دیده بان ایران، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ، ضمن اشاره به ترور حجت‌الاسلام خرسند عضو شورای مرکزی این حزب و امام جمعه شهر کازرون در شامگاه بیست و سوم رمضان اظهار داشت: من در سن دوازده سالگی ایشان خدمت مرحوم آیت‌الله ایمانی رسیدم و ایشان آنچنان آقای خرسند را تأیید کردند که ایشان را قائم مقام خود در حزب جمهوری اسلامی کازرون قرار دادند و این به حدود سال ۶۰ برمی‌گردد. 

وی افزود:‌ از آن تاریخ ایشان در این کشور منشأ خدمات بسیار ارزشمندی بوده است. روحانی پاک، ساده‌زیست، انقلابی، جهادگر به معنای واقعی، صادق و مردمی همگی ویژگی‌هایی است که ایشان دارا بود. چه هنگامی که مسئول حزب جمهوری اسلامی در کازرون بود و چه زمانی که مسئول حزب مؤتلفه اسلامی در کازرون شد، بعد هم در این مسیر به امامت جمعه این شهر منصوب شد و منشأ خدمات بسیار زیادی آن شهر شد. 

وی ادامه داد: وحدت و همراهی با مردم و حضور در تمام صحنه‌ها به ویژه در فتنه ۸۸  که وجود ایشان توانست یک موج عظیم را علیه فتنه راه بیندازد، تنها گوشه‌ای از اقدامات بسیار ایشان در خدمت به انقلاب اسلامی بود. 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه شهادت حق حجت‌الاسلام خرسند بود، تصریح کرد: با اینکه فقدان این برادر عزیز که چهل سال با او کار کردم سخت است، ولی شهادت را نعمت و انعام الهی آن هم در شب قدر می‌دانم. 

بادامچیان در تشریح جزئیات این ترور خاطرنشان کرد: بعد از احیای شب قدر، ایشان با همسرش در نزدیکی خانه خود بود که این شخص رسیده و این شعار را می‌دهد که باید همه روحانیت را بکشیم و بعد می‌گوید با شما یک عکس یادگاری بگیرم و همان جا با چاقو به قلب و ران ایشان می‌زند و فرار می‌کند. 

وی با تأکید بر اینکه معلوم است با برنامه و حساب شده این کار انجام شده است، گفت:‌ مشخص است که چرا سراغ کسی می‌روند که بین ائمه محترم جمعه استان فارس چهره‌ای برجسته انقلابی و مؤتلفه‌ای و یار شهید بهشتی و دیگران است. 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه به نظر من این همان خط تروری است که استکبار بعد از تمام فشارهای اقتصادی و سیاسی و تحریم‌ها که محقق نشده‌اند، دوباره به حربه گذشته خود در سال ۶۰ یعنی ترور برگشته است، اظهار داشت: بنابراین باید همه عزیزانی که در کشور مسئولیت حفاظت برعهده‌شان است مراقبت‌های ویژه کنند و این توطئه استکبار را هم در نطفه خفه کنند. 

وی افزود: فقدان آقای خرسند یک ثلمه است و رسیدن به مقام شهادت افتخاری برای روحانیت محترم، خانواده ایشان و یارانشان بالاخص در حزب مؤتلفه اسلامی است. 

وی با اشاره به اینکه ما خط شهادت را در مؤتلفه از امانی، اندرزگو و دیگران داریم، تصریح کرد: با این وجود مراقبت از این عزیزان لازم است و با اینکه امام جمعه‌ای با چنین موقعیتی بودند حفاظت کاملی از ایشان انجام نشده بود. 

وی در پایان با بیان اینکه این نوع ترورها از نگاه کسانی که تجربه مبارزه با استکبار و همراهی شهدا را داشتند، قضیه‌اش روشن است، تصریح کرد: کاملاً معلوم است که این آغاز خط تروری است که باید در نطفه خنثی شود. /فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر