کد خبر: 65119
A

رییس پلیس پایتخت: نجفی مجوز حمل سلاح نداشته است/ وی سابقه خودکشی نداشته!

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به موضوع قتل همسر شهردار اسبق پایتخت و بازداشت محمد علی نجفی گفت: نجفی برای حمل سلاح از سال ٩۴ مجوز نداشته است.

رییس پلیس پایتخت: نجفی مجوز حمل سلاح نداشته است/ وی سابقه خودکشی نداشته!

به گزارش دیده بان ایران، وی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح جزییات بازداشت نجفی اظهارداشت: پلیس آگاهی پس از قتل، برای شناسایی قاتل، دستگیری و مشخص شدن عوامل این حادثه تحقیقات گسترده ای را شروع کرد.

وی ادامه داد: در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که قتل توسط شهردار اسبق تهران انجام شده است چون استنادات، مدارک، قرائن و شواهد حاکی از آن بود.

رحیمی افزود: با اطلاعاتی که از فرزندخوانده، همسایه و رانند و نیز تلفن های وی به دست آوردیم چیزی که نگرانمان می کرد این بود که وی پس از خودکشی به خود صدمه بزند.

فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ افزود: هفت یا هشت نقطه ای که احتمال می‌دادیم وی در آنجا باشد از جمله قم و ویلای وی شناسایی و تیم‌های مختلف به آنجا اعزام و کارهای پلیسی آغاز شد که حدود ساعت ۱۹ دیروز یکی از این تیم‌ها وی را در خیابان وحدت اسلامی در حالتی که برای تسلیم شدن مردد بود دیدند و بلافاصله همکاران ما وی را سوار و به داخل آگاهی منتقل کردند.

خبر در دست تکمیل است...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر