کد خبر: 65139
A

عربستان خواستار پاسخ «قاطع» کشورهای عربی به حمله علیه نفتکش‌ها در خلیج فارس شد

ابراهیم العساف، وزیر خارجه عربستان سعودی در ادعاهای تازه بر علیه کشورمان خواستار پاسخ «قاطع» به عملیات خرابکاری علیه نفتکش‌های در سواحل امارات متحده عربی شد. ابراهیم العساف که در جمع وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در جده در عربستان سعودی صحبت می‌کرد، همچنین خواهان مقابله با «دخالت» ایران در منطقه شد. وزیر خارجه عربستان گفت: حمله به کشتی‌های تهدیدی برای اقتصاد جهانی و امنیت منطقه‌ای و جهانی است. حمله با پهپاد به دو ایستگاه نفتی آرامکو حملات تروریستی است و باید با قاطعیت با آنها برخورد شود.

عربستان خواستار پاسخ «قاطع» کشورهای عربی به حمله علیه نفتکش‌ها در خلیج فارس شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ابراهیم العساف، وزیر خارجه عربستان سعودی در ادعاهای تازه بر علیه کشورمان خواستار پاسخ «قاطع» به عملیات خرابکاری علیه نفتکش‌های در سواحل امارات متحده عربی شد.

ابراهیم العساف که در جمع وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در جده در عربستان سعودی صحبت می‌کرد، همچنین خواهان مقابله با «دخالت» ایران در منطقه شد.

 

وزیر خارجه عربستان گفت: حمله به کشتی‌های تهدیدی برای اقتصاد جهانی و امنیت منطقه‌ای و جهانی است. حمله با پهپاد به دو ایستگاه نفتی آرامکو حملات تروریستی است و باید با قاطعیت با آنها برخورد شود./ AFP

 

به گزارش دیده بان ایران ؛ وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ادعاهای مطرح شده از سوی امارات و عربستان را در باره دخالت در انفجارهای عربستان و امارات رد کرده است 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر