کد خبر: 65199
A

۲۸ خرداد آغاز کارزار ترامپ/عکس

رئیس جمهوری آمریکا گفته است که کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور رسماً در گردهم‌آیی ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) در فلوریدا اعلام می‌کند؛ این ایالات در پیروزی او در ۲۰۱۶ نقش کلیدی داشت. ترامپ در توئیتی نوشت، ملانیا، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به همراه مایک پنس، معاونش و همسر وی نیز قرار است در یک رویداد که عصر روز ۱۸ ژوئن در اورلاندو، فلوریدا برگزار می‌شود، حضور یابند. وی در این توئیت نوشت: من دومین کاندیداتوری خود را رسماً در این مراسم اعلام می‌کنم. برای این گردهم‌آیی تاریخی به ما بپیوندید.

۲۸ خرداد آغاز کارزار ترامپ/عکس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  ترامپ در توئیتی نوشت، ملانیا، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به همراه مایک پنس، معاونش و همسر وی نیز قرار است در یک رویداد که عصر روز ۱۸ ژوئن در اورلاندو، فلوریدا برگزار می‌شود، حضور یابند.

وی در این توئیت نوشت: من دومین کاندیداتوری خود را رسماً در این مراسم اعلام می‌کنم. برای این گردهم‌آیی تاریخی به ما بپیوندید.

این رویداد به شدت نمادین است؛ ترامپ از زمان روی کار آمدن به صورت واضح گفته که قصد دارد تا برای انتخابات ۲۰۲۰ بار دیگر کاندیدا شود و چندین گردهم‌آیی را نیز برگزار کرده و ده‌ها میلیون دلار هم جمع آوری کرده است.

وی زمانی که در جمع حامیانش صحبت می‌کند به جای حرف زدن درباره اینکه ۱۸ ماه از زمان فعالیتش در این سمت باقی مانده، درباره شش سال باقی مانده از ریاست جمهوری‌اش حرف می‌زند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر