کد خبر: 65313
A

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد: حریم خصوصی متمرکز، گروه‌های گفت‌وگو، بات‌های وب یک پارچه و ...

تلگرام با به روز رسانی نرم‌افزارش اعلام کرد: تمرکزمان همیشه بر روی حفظ حریم خصوصی بوده است. در سال 2014 تنظیمات حریم خصوصی‌ مثل مخفی سازی آخرین دیدار را پایه گذاری کردیم که امروز انعطاف پذیرتر هم شده است.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد: حریم خصوصی متمرکز، گروه‌های گفت‌وگو، بات‌های وب یک پارچه و ...

به گزارش دیده بان ایران؛ تلگرام با به روز رسانی نرم‌افزارش اعلام کرد: تمرکزمان همیشه بر روی حفظ حریم خصوصی بوده است. در سال 2014 تنظیمات حریم خصوصی‌ مثل مخفی سازی آخرین دیدار را پایه گذاری کردیم که امروز انعطاف پذیرتر هم شده است.

چه کسی می تواند شماره تلفن من را ببیند؟

می توانید در چت‌ها و گروه‌های خصوصی پیام بفرستید بدون اینکه شماره تلفن‌تان قابل مشاهده باشد. اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بخواهید شماره خود را قابل رویت کنید (به عنوان مثال به تمام همکارانتان)، بنابراین یک کنترل حریم خصوصی اختصاصی اضافه شده است تحت عنوان - چه کسی میتواند شماره من را ببیند.

ربات‌های وب یک‌پارچه

ادغام ربات‌ها با خدمات وب بهینه‌تر شده است. اکنون ربات‌ها در صورتی که به آن‌ها اجازه دهید، همزمان با بارگذاری صفحه در مرورگر وارد حسابتان در آن وبسایت هم می‌شوند.

‌آشنایی برادکست‌ها با گروه‌های گفتگو:

کانال‌های تلگرام یک ابزار برای پخش (برادکست) افکار شما به مخاطبان نامحدود است. چت گروهی تلگرام روشی برای جوامع تا 200,000 عضو برای بحث در مورد مطالب مختلف را ارائه می‌دهد. از زمانی که کانال‌ها و گروه‌ها راه اندازی شده‌اند، کاربران خواسته‌اند تا گفتگو به کانال‌ها و اعلامیه‌ها به آن‌ها اضافه شود. با استفاده از این بروزرسانی، مدیران می‌توانند یک چت گروهی به کانال خود اضافه کنند تا به عنوان یک صفحه بحث و گفتگو به کار رود:

مشترکین گروه یا کانال که توسط ادمین صفحه در گفتگو عضو شده‌اند در پایین صفحه گزینه‌ای تحت عنوان Discuss مشاهده ‌می‌کنند که با انتخاب آن می‌توانند در بحث‌ها مشارکت کنند.

 

کانالهای عمومی را مشاهده کنید:

هم اکنون می‌توان هر کانال عمومی را از وب مشاهده کرد - حتی اگر به تلگرام وارد نشده‌اید. همین امر برای افرادی که هنوز حساب تلگرام ندارند هم صادق است.

 

به سادگی لینک کانال را در مرورگر باز کنید و "پیش نمایش کانال" را انتخاب کنید.

 

هشدارهای کلاهبرداری

برنامه تلگرام اکنون یک برچسب کلاهبرداری برای حساب‌های مشکوک نشان می‌دهد.

 

جذاب‌هایی برای iOS:

تلگرام 5.7 برای iOS، اکنون ریز عکس ‌(Thumbnails) یا پیش ‌نمایشی برای فایلهای PDF نمایش می‌دهد. (به خاطر داشته باشید که تلگرام اجازه می‌دهد تا هر نوع فایلی تا اندازه 1.5 گیگابایت را به اشتراک بگذارید و ارسال کنید.)

 

علاوه بر این هم اکنون در تلگرام iOS می‌توانید هر متن را به یک وب سایت متصل کنید.

 

لذت‌هایی برای نسخه اندروید:

برای اندروید، طراحی جستجوی پیام و اضافه کردن افراد به گروه‌ها بهبود یافته است. علاوه بر این، گزینه تغییر تم بهبود پیدا کرده و زیباتر و واکنشگراتر شده است.

2121

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر