کد خبر: 65339
A

تعریف عجیب رقیب جدی بن سلمان از او : نامت با طلا ثبت می‌شود

سایت شبکه روسیا الیوم نوشت ؛ معاون وزیر دفاع عربستان در سخنانی به تمجید از ولیعهد این کشور و برادر خود پرداخت. خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان در توییتی به مناسبت دومین سالروز بیعت با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به تعریف و تمجید از وی پرداخت و نوشت که "نام برادرش در صفحه‌های تاریخ با طلا نوشته خواهد شد"!

تعریف عجیب رقیب جدی بن سلمان از او :  نامت با طلا ثبت می‌شود
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان در توییتی به مناسبت دومین سالروز بیعت با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به تعریف و تمجید از وی پرداخت و نوشت که "نام برادرش در صفحه‌های تاریخ با طلا نوشته خواهد شد"!

وی خطاب به برادرش گفت: سرورم سپری محکم در برابر دشمن و مشعلی برای جوانان کشورت بوده‌ای. پس گام‌های عزتت را بردار، ما سربازان در پس تو حرکت می‌کنیم و زیر پرچم تو هستیم و به یاری خدا در مسیر عزت و رفعت کشورمان قدم برمی‌داریم.

خالد بن سلمان درحالی از برادر ارشد خود تعریف و تمجید کرده و ولیعهد کشورش را مشعل راه جوانان این کشور توصیف می‌کند که ولیعهد و رهبر دوفاکتوی این کشور از زمان به قدرت رسیدن فعالان حقوق بشری، روزنامه نگاران و علما را بازداشت و سرکوب کرده و با این اقدام آزادی سیاسی را از ملت عربستان گرفته است و همین مسأله باعث شده تا انتقادهای بین‌المللی زیادی علیه اقدامات سرکوبگرانه ولیعهد سعودی مطرح شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر