کد خبر: 65567
A

مزرعه خشخاشی که در مشهد لو رفت؟

فردی که در یک زمین محصور اقدام به کشت گیاه خشخاش کرده بود دستگیر شد.

مزرعه خشخاشی که در مشهد لو رفت؟

به گزارش دیده بان ایران، سرهنگ محتشمی جانشین کلانتری ۲۴ میرزا کوچک خان گفت: نیروهای دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری میرزا کوچک خان مشهد از طریق منابع و شگردهای پلیسی، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد فردی در یک زمین محصور اقدام به کشت گیاه خشخاش کرده است و این گیاهان در حال رشد هستند.

او افزود: با توجه به اهمیت ماجرا  از نیروهای انتظامی برای بررسی دقیق ماجرا وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

جانشین کلانتری ۲۴ میرزا کوچک خان گفت: تحقیقات غیرمحسوس حاکی از آن بود که فردی به نام «ح - ن» در یکی از روستاهای حاشیه شهر تعداد زیادی بوته خشخاش را به مرحله داشت رسانده است تا به زودی، غوزه‌های حاوی تریاک را از آن برداشت کند.

سرهنگ محتشمی افزود: نیروهای انتظامی با تکمیل اطلاعات و جمع آوری اسناد و مدارک کافی، بلافاصله مراتب را به قاضی سلطانی اطلاع دادند و با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد، عملیات پلیس برای دستگیری مزرعه دار و عامل کشت خشخاش‌ها آغاز شد.

او گفت: ماموران انتظامی در اولین مرحله از این عملیات مزرعه مذکور را که در یک زمین محصور قرار داشت به محاصره درآوردند و با دستگیری مرد ۴۴ ساله (متهم) وارد مزرعه شدند.

محتشمی افزود: ماموران نیروی انتظامی با حکم قضایی بیش از هزار بوته خشخاش را بریدند و سپس به بازرسی خانه باغ پرداختند که در نتیجه این بازرسی حدود ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

او گفت: با دستور قاضی سلطانی برخی از آلات و ادوات جمع آوری مواد مخدر نیز در محل معدوم شد و متهم ۴۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب مشهد انتقال یافت./ باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر